Sen ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.468 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Anonym trådstarter

hej, er der nogle af jer der har sen ægløsning? eller kender noget til det?

min cyklus er på 30 dage, men har først fået ægløsning på 19./20. dagen :s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

hej, er der nogle af jer der har sen ægløsning? eller kender noget til det?

min cyklus er på 30 dage, men har først fået ægløsning på 19./20. dagen :s 

Man siger jo generelt 12-16 dage FØR din mens kommer. Så din er 10 dage før.. tror nu det er meget normalt. Men ved at man kan få noget hormonbehandling for at rette cyklusen ind hvis den besværlig gøre en befrugtning. DVS hvis dit æg bliver befrugtet men at der er for kort tid til din mens starter så ægget ikke når at sætte sit fast. Men undersøg det med din læge hvis du er i tvivl

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Man siger jo generelt 12-16 dage FØR din mens kommer. Så din er 10 dage før.. tror nu det er meget normalt. Men ved at man kan få noget hormonbehandling for at rette cyklusen ind hvis den besværlig gøre en befrugtning. DVS hvis dit æg bliver befrugtet men at der er for kort tid til din mens starter så ægget ikke når at sætte sit fast. Men undersøg det med din læge hvis du er i tvivl

Okay, man bliver bare sådan lidt, argh  hehe. Men tak for svar

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Okay, man bliver bare sådan lidt, argh  hehe. Men tak for svar

Det kan jeg virkelig godt forstå.. det er jo super irriterende hvis man ikke ved hvornår den kommer. Hvor længe har du testet?

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå.. det er jo super irriterende hvis man ikke ved hvornår den kommer. Hvor længe har du testet?

Jeg har ikke testet, men kan se på mit udflåd og mærke det. Så tror jeg havde ægløsning igår, men det er lidt frusterende hvis der skal komme sådan nogle udfordringer, når man håber på at alt er "normalt". Men kan da også godt bare være en engangs forestilling :p Håber bare på at der kommer en bebs alligevel

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Jeg har ikke testet, men kan se på mit udflåd og mærke det. Så tror jeg havde ægløsning igår, men det er lidt frusterende hvis der skal komme sådan nogle udfordringer, når man håber på at alt er "normalt". Men kan da også godt bare være en engangs forestilling :p Håber bare på at der kommer en bebs alligevel

Jeg synes du skal teste efter din æl i første omgang. Den udflåd kan faktisk godt komme nogen dage FØR æl. Prøv at tage din temperatur, når den stiger mener det er 0,5 grad så har du/har haft ÆL

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg synes du skal teste efter din æl i første omgang. Den udflåd kan faktisk godt komme nogen dage FØR æl. Prøv at tage din temperatur, når den stiger mener det er 0,5 grad så har du/har haft ÆL

Ja, mener det er når temperaturen falder, at man har ægløsning Men vi hygger bare hver 2. dag, igennem hele cyklus, så burde der være bid på et tidspunkt

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Ja, mener det er når temperaturen falder, at man har ægløsning Men vi hygger bare hver 2. dag, igennem hele cyklus, så burde der være bid på et tidspunkt

Ja mon ikke.. google det med din temperatur for er ret sikker på det er når den stiger.. tester selv for æl

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Ja mon ikke.. google det med din temperatur for er ret sikker på det er når den stiger.. tester selv for æl

Hehe, ja Google er godt Okay, hvor længe har du forsøgt at blive gravid?

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Hehe, ja Google er godt Okay, hvor længe har du forsøgt at blive gravid?

puha.. siden Marts.. Blev gravid på p-piller i Jan 2010 og mistede så d. 2 feb.. men vi prøver da.. bare irriterende man ikke bliver gravid nu men godt kunne på p-piller.. dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.