privat dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Lone Jakobsen

nu hvor jeg er bleve foreslået at blive privat dagpleje, har jeg en helt masse spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på (kommunen ku ikke )

* hvilke krav har man til en privat dagpleje kontra en kommunel

* forældrene får tilskud men man skal selv fastsætte sin løn... hvordan pokker gør man det? ud fra hvad?

* åbningstider, timetal, husdyr....puha der er mange spørgsmål

* gæstepleje? ku man finde en anden privat dagpleje og lave en aftale med hende?

jeg må blankt indrømme at jeg brænder for ideen. det ku være så fantastisk... men samtidig vil det gøre mig til selvstændig.... og det ved jeg ikke om jeg har modet på,

nogen der vil dele deres erfaringer med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Svei

nutche skriver:

nu hvor jeg er bleve foreslået at blive privat dagpleje, har jeg en helt masse spørgsmål som jeg håber nogen kan svare på (kommunen ku ikke )

* hvilke krav har man til en privat dagpleje kontra en kommunel

* forældrene får tilskud men man skal selv fastsætte sin løn... hvordan pokker gør man det? ud fra hvad?

* åbningstider, timetal, husdyr....puha der er mange spørgsmål

* gæstepleje? ku man finde en anden privat dagpleje og lave en aftale med hende?

jeg må blankt indrømme at jeg brænder for ideen. det ku være så fantastisk... men samtidig vil det gøre mig til selvstændig.... og det ved jeg ikke om jeg har modet på,

nogen der vil dele deres erfaringer med mig?

Åh, kan jeg godt forstå...jeg vil det samme når jeg er færdig som pædagog om et halvtg år..hernede hvor jeg bor er der en hjemmeside for alle de private dagplejere, måske du kan finde det samme ved dig og så ringe til en eller flere og stille dine spørgsmål..

Held og lykke..

Eva

Anmeld

28. oktober 2010

Lone Jakobsen

Jbk skriver:

Åh, kan jeg godt forstå...jeg vil det samme når jeg er færdig som pædagog om et halvtg år..hernede hvor jeg bor er der en hjemmeside for alle de private dagplejere, måske du kan finde det samme ved dig og så ringe til en eller flere og stille dine spørgsmål..

Held og lykke..

Eva

ja jeg fandt lige en som jeg ringede til. vil prøve at ringe tilbage til hende senere idag (når vi begge har tid)

Anmeld

28. oktober 2010

Svei

nutche skriver:

ja jeg fandt lige en som jeg ringede til. vil prøve at ringe tilbage til hende senere idag (når vi begge har tid)

Perfekt....glæder mog virkelig til at høre mere....så kan det være du kan hjælpe mig lidt når jeg skal i gang..

Anmeld

28. oktober 2010

sarahb

prøv at skriv privat til tbcp hun er privat dagplejer

Anmeld

28. oktober 2010

Lone Jakobsen

sarahb skriver:

prøv at skriv privat til tbcp hun er privat dagplejer

super det gør jeg

Anmeld

28. oktober 2010

Heidimed lea

hej jeg jar barn i privat og har haft den samme til alle 3, og vi elsker det...

der er jo det med arbejdstiderne, åbne lukke tid bestemmer du selv.

ja man kan sagtens lave aftaler om gæstepleje hos anden dp   måske har i en lokal legesstue hvor de kommer???

jeg skal prøve og finde nordjyllands hjemmeside så kan du læse mere om hvordan de gør..

der er ikke så mange regler ex må du gerne køre ture med børnene.. du bestemmer mere hvad de må spise osv

min dagpleje har en privat hjemmeside og de sætter sedler op i diverse butikker når de mangler børn, men med tiden går det lidt af sig selv mund til mund

håber det var lidt svar          knus Heidi

Anmeld

28. oktober 2010

Lone Jakobsen

så har jeg lige snakket med en anden som allerede er privat dagpleje. hun var utroligt sød, ville gerne hjælpe mig i gang. og var med på ideen om at vi ku bruge hinanden som gæste pleje.

Anmeld

28. oktober 2010

Lone Jakobsen

Heidimed lea skriver:

hej jeg jar barn i privat og har haft den samme til alle 3, og vi elsker det...

der er jo det med arbejdstiderne, åbne lukke tid bestemmer du selv.

ja man kan sagtens lave aftaler om gæstepleje hos anden dp   måske har i en lokal legesstue hvor de kommer???

jeg skal prøve og finde nordjyllands hjemmeside så kan du læse mere om hvordan de gør..

der er ikke så mange regler ex må du gerne køre ture med børnene.. du bestemmer mere hvad de må spise osv

min dagpleje har en privat hjemmeside og de sætter sedler op i diverse butikker når de mangler børn, men med tiden går det lidt af sig selv mund til mund

håber det var lidt svar         knus Heidi

super svar tak skal du ha 

Anmeld

28. oktober 2010

Heidimed lea

var så lidt håber du bliver glad for jobbet..

lad endelig høre mere fra dig om hvad du bestemmer spændende Knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.