undervandsfoto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

puha, sådan har vi det også Jeg føler mig alligevel "presset" til at "hun skal da dykke", men jeg kan ikke... Daniel kan SLET ikke!

Men hvor er det dog et skønt billede... sådan ét ville jeg også gerne have af Laura men det bliver nok en anelse svært når vi ikke tør få hende under vandet.. haha!

lækkert lækkert billede!!!

Jeg kan slet ikke have det - jeg tænker bare på hvordan jeg ville have det hvis jeg blev stoppet under vand. Ved godt de har lukkemekanismen osv, men ej:0) Jeg kan ikke - har været til babysvømning en gang med Anton og prøvede at overvinde min frygt - jeg gjorde det - tudede - sprang op af bassin og kom aldrig igen:0) Hvis jeg tog afsted igen blev det uden under vandet tingen og så må de andre glo - det kan være der er flere der følger med:0) he he

Nej jeg kan ikke  - men super smukt billede.

Min kæreste var i hans unge dage elitesvømmer og har været svømmetræner og han vil så gerne have Anton med til babysvømning, men mor har nedlagt VETO - nope - han skal ikke dyppes under vandet:0)

He he, han synes jeg er tosset:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mi

tb skriver:

synes lige jeg vil dele dette herlige billede med jer

Fantastisk billede. Og man kan jo se at baby kan li det

Vores de store svømmede fra de vejede 3kg og til de blev 5 år. De ELSKER det og ELSKEDE at dykke. Vi har ikke været så meget afsted med Maja, og de kan altså mærkes når vi er i svømmehallen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. oktober 2010

tb

MarianneSonne skriver:

Fantastisk billede. Og man kan jo se at baby kan li det

Vores de store svømmede fra de vejede 3kg og til de blev 5 år. De ELSKER det og ELSKEDE at dykke. Vi har ikke været så meget afsted med Maja, og de kan altså mærkes når vi er i svømmehallen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

jeg har heller ikke været så meget afsted med min store pige, og det kan altså godt mærkes.. det er først nu hun er ved at blive fortrolig med vandet og hun er 9..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.