undervandsfoto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

tb

synes lige jeg vil dele dette herlige billede med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj hvor ER det fint!!! Vi skal også have taget billeder på vores svømmehold snart, uhh jeg glæder mig  nu

Anmeld

28. oktober 2010

tb

Rosa skriver:

Ejj hvor ER det fint!!! Vi skal også have taget billeder på vores svømmehold snart, uhh jeg glæder mig  nu

det er nogle kanon billeder at have.. det er jo ikke alle der kan prale af at have sådan nogle

Anmeld

28. oktober 2010

Malene84

tb skriver:

eeeej hvor er det god kvalitet!!! Vi slæber vores eget med hver gang, men kvaliteten er ikke nær så god som jeres! SKØNT BILLEDE

Anmeld

28. oktober 2010

Valle81

tb skriver:

Puha - det er egentlig et flot billede - men babyer under vand - jeg kan simpelthen ikke tåle det:0)

Ved godt jeg er underlig, men synes simpelthen det er rædsomt - min mening er stærkt at fra det øjeblik vi er født er vand overhovedet ikke vores naturlige element:0)

Men et flot og sindsygt skarpt billede - og smil på barnets læber:0)

Christina

Anmeld

28. oktober 2010

tb

Malene84 skriver:

eeeej hvor er det god kvalitet!!! Vi slæber vores eget med hver gang, men kvaliteten er ikke nær så god som jeres! SKØNT BILLEDE

det var en af de andre mødre hvis mand havde lånt et på sit arbejde, tror jeg nok.. og når han alligevel skulle tage billeder af sit eget barn, kunne han da lige så godt tage af vores andres os

Anmeld

28. oktober 2010

tb

Valle81 skriver:

Puha - det er egentlig et flot billede - men babyer under vand - jeg kan simpelthen ikke tåle det:0)

Ved godt jeg er underlig, men synes simpelthen det er rædsomt - min mening er stærkt at fra det øjeblik vi er født er vand overhovedet ikke vores naturlige element:0)

Christina

de første par gange synes Sille nu heller ikke det var så sjovt at dykke, men nu eeeeeeelsker hun det.. og hun plasker som en tosse når vi er der

Anmeld

28. oktober 2010

Low

Valle81 skriver:

Christina

Jeg har det ligesom dig.. .. men super billede

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Christina

puha, sådan har vi det også Jeg føler mig alligevel "presset" til at "hun skal da dykke", men jeg kan ikke... Daniel kan SLET ikke!

Men hvor er det dog et skønt billede... sådan ét ville jeg også gerne have af Laura men det bliver nok en anelse svært når vi ikke tør få hende under vandet.. haha!

lækkert lækkert billede!!!

Anmeld

28. oktober 2010

Valle81

Low skriver:

Jeg har det ligesom dig.. .. men super billede

Jeg kan slet ikke have det - jeg tænker bare på hvordan jeg ville have det hvis jeg blev stoppet under vand. Ved godt de har lukkemekanismen osv, men ej:0) Jeg kan ikke - har været til babysvømning en gang med Anton og prøvede at overvinde min frygt - jeg gjorde det - tudede - sprang op af bassin og kom aldrig igen:0)

Nej jeg kan ikke  - men super smukt billede.

Min kæreste var i hans unge dage elitesvømmer og har været svømmetræner og han vil så gerne have Anton med til babysvømning, men mor har nedlagt VETO - nope - han skal ikke dyppes under vandet:0)

He he, han synes jeg er tosset:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.