Update på gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

TILLYKKE med den lille spir

Det hedder gyn.-amb. og du ringer bare i morgen og sætter dem ind i situtionen, forklar dem at den klaphat af læge siger du ikke kan komme til NF. om det kan være rigtigt!!!

Endnu engang tillykke

ok tak for det så vil jeg se om jeg kan finde nr på nettet til næstved sygehus.. og tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

ok tak for det så vil jeg se om jeg kan finde nr på nettet til næstved sygehus.. og tak for hjælpen.

Her er nr.et på gynækologisk afd. er sikker på de kan hjælpe dig videre hvis det ikke liiiiiige er dem du skal tale med. :)

Tlf.:  56 51 40 82

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Her er nr.et på gynækologisk afd. er sikker på de kan hjælpe dig videre hvis det ikke liiiiiige er dem du skal tale med.

Tlf.:  56 51 40 82

ej mange tak for hjælpen søde.. ringer til dem imorgen tidlig og snakker med dem.. TAK for  hjælpen

Anmeld

28. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

ej mange tak for hjælpen søde.. ringer til dem imorgen tidlig og snakker med dem.. TAK for  hjælpen

Var så lidt sveske :)

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

HeJ igen. Jeg prøvede at få fat på sygehuset igår men uden held, så prøver igen mandag, men jeg er jo blevet henvist der til i forvejen til en scanning regnede jeg med men fik brev fra dem idag at jeg skal komme på fredag hvor de vil give mig en gynologisk undersøgelse også vudere om jeg skal scannes så det glæder jeg mig til men havede regnet med den scanning så håber de gør det osse... Bare lige lidt Update herfra... Det går ellers godt det hele er jo nu 10+7 henne og går så ind i uge 12 imorgen må det være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.