Update på gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Godmorgen.

Ville bare fortælle at jeg var oppe og få taget blodprøver osv igår, spurgte så om de ikke havede et afbud denne dag så jeg kunne blive undersøgt og se om termin passede nogen lunde, og sørme så de havede tid til at se mig kl.15.30 igår Lasse hentede mig efter job og vi kørte til lægen, hun skrev nogen ting i journalen og spurgte om nogen ting, også sendte hun en anbefaling til Næstved sygehus så jeg hurtigst muligt kan blive scannet, hun mente stadigvæk jeg er 10+5 henne så hun ville ikke engang undersøge mig det ville jeg ellers bare så gerne for at være lidt mere sikker. Men bure få brev om en tid til scanning her i næste uge så håber jeg ik det tager langt tid før de har tid til mig.. Det er stadigvæk hemmeligt for mandens familie lidt i nu.. Ville bare lige fortælle.. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Karo

Anonym skriver:

Godmorgen.

Ville bare fortælle at jeg var oppe og få taget blodprøver osv igår, spurgte så om de ikke havede et afbud denne dag så jeg kunne blive undersøgt og se om termin passede nogen lunde, og sørme så de havede tid til at se mig kl.15.30 igår Lasse hentede mig efter job og vi kørte til lægen, hun skrev nogen ting i journalen og spurgte om nogen ting, også sendte hun en anbefaling til Næstved sygehus så jeg hurtigst muligt kan blive scannet, hun mente stadigvæk jeg er 10+5 henne så hun ville ikke engang undersøge mig det ville jeg ellers bare så gerne for at være lidt mere sikker. Men bure få brev om en tid til scanning her i næste uge så håber jeg ik det tager langt tid før de har tid til mig.. Det er stadigvæk hemmeligt for mandens familie lidt i nu.. Ville bare lige fortælle.. Knus

Hov............. du er kommet til at skrive navnet på din kærste.

Dejligt at du kunne få en tid med det samme. Og næsten 11 fulde uger, så er der ikke længe til nf scanningen.

Anmeld

28. oktober 2010

msax

Dejligt at de lige havde et hul... Også håber vi de snart har tid til en scanning så du kan få en "endelig" terminsdato.

IHH, hvor er det spændende...

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Hov............. du er kommet til at skrive navnet på din kærste.

Dejligt at du kunne få en tid med det samme. Og næsten 11 fulde uger, så er der ikke længe til nf scanningen.

Ihe tak kan bare ik rette det da jeg er på min mobil... Damm.. Nå men jeg når ikke at komme til nf scanning så den må vi desværre undvære ved dette barn.. Da de først skal finde ud af om det er den rigtige termin så kan de ik sende til nf... Havede jo håbet jeg kunne nå det men det sagde lægen igår..

Anmeld

28. oktober 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ihe tak kan bare ik rette det da jeg er på min mobil... Damm.. Nå men jeg når ikke at komme til nf scanning så den må vi desværre undvære ved dette barn.. Da de først skal finde ud af om det er den rigtige termin så kan de ik sende til nf... Havede jo håbet jeg kunne nå det men det sagde lægen igår..

Kan du IKKE nå at blive sendt til NF-skanning ?!? 
Eller misforstår jeg? ....det giver da INGEN mening, hvis ikke de mener, at u kan komme til NF-skanningen. Den ligger da omkring uge 8-12 eller lignende, ikke? .....Hvis de TROR at du er 10+noget, så burde det da kunne nåes? ....Og uanset, når nu din termin ikke er særlig sikker, så burde du da bare få tilbudt en skanning med det samme, så du kunne få vished med sikkerhed.

Men bortset fra dét, så TILLYKKE med at det nu er 100% bekræftet og sikkert, at I venter en lille baby engang i år 2011  

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Kan du IKKE nå at blive sendt til NF-skanning ?!? 
Eller misforstår jeg? ....det giver da INGEN mening, hvis ikke de mener, at u kan komme til NF-skanningen. Den ligger da omkring uge 8-12 eller lignende, ikke? .....Hvis de TROR at du er 10+noget, så burde det da kunne nåes? ....Og uanset, når nu din termin ikke er særlig sikker, så burde du da bare få tilbudt en skanning med det samme, så du kunne få vished med sikkerhed.

Men bortset fra dét, så TILLYKKE med at det nu er 100% bekræftet og sikkert, at I venter en lille baby engang i år 2011  

Jamen det er fordi at de først skal sende mig til en scanning på sygehuset og der får jeg først et brev næste uge og hvis de så først har en tid til den om en uge eller 2 så kan de jo ikke nå at sende mig til nf.. så lægen sagde igår at jeg ikke fik nf. plus det kan jo osse være jeg er længer henne end de 10+5 henne.. glæder mig bare til at få en scanning så jeg kan vide mig sikker på termin... og ja der kommer 1 ns barn mere i 2011 blir dejligt..

Anmeld

28. oktober 2010

Sofia

Tillykke med graviditeten

Jeg tror, du kan kræve de giver dig en lynhurtig tid til NF, du kan evt. ringe til sygehuset og presse på!!

Kh.

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Tillykke med graviditeten

Jeg tror, du kan kræve de giver dig en lynhurtig tid til NF, du kan evt. ringe til sygehuset og presse på!!

Kh.

er det ikke ens egen læge der skal sende en til nf scanning??

hmm så skal jeg enlig bare se om jeg kan finde et nr der til ved ik hvad sådan et sted hedder??

Anmeld

28. oktober 2010

Sofia

Anonym skriver:

hmm så skal jeg enlig bare se om jeg kan finde et nr der til ved ik hvad sådan et sted hedder??

Normalt melder lægen til det sted du ønsker at føde, at du er gravid og så indkalder de dig til scanningerne. Men nu hvor du lyder til at være i tidspres i forhold til NF scanningen, ville jeg helt sikkert ringe til det sygehus, hvor du planlægger at føde, og forklare dem situationen og at du ønsker en NF scanning hurtigt

Anmeld

28. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

TILLYKKE med den lille spir :)

Det hedder gyn.-amb. og du ringer bare i morgen og sætter dem ind i situtionen, forklar dem at den klaphat af læge siger du ikke kan komme til NF. om det kan være rigtigt!!!

Endnu engang tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.