Hjælp til halloweenkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Anasmor

grinny skriver:

Problemet er bare at jeg ikke kan nå at købe noget fordi jeg skal bruge det fredag, og jeg er selvfølgelig først kommet i tanke om det her til aften, at jeg kan lave det i stedet for en almindelig kage

Ved ikke hvor du bor, for jeg kan da hurtigt smide en gang mmf i røremaskinen og lave en portion til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Ranarupta

grinny skriver:

Problemet er bare at jeg ikke kan nå at købe noget fordi jeg skal bruge det fredag, og jeg er selvfølgelig først kommet i tanke om det her til aften, at jeg kan lave det i stedet for en almindelig kage

Ja ok, det kan jeg godt se

Anmeld

27. oktober 2010

grinny

Anasmor skriver:

Ved ikke hvor du bor, for jeg kan da hurtigt smide en gang mmf i røremaskinen og lave en portion til dig

Uha bor på lolland, så det er lidt langt, men ellers mange tak for hjælpen

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
grinny skriver:

Okay, det lyder jo faktisk rimelig nemt. 

men, jeg skal jo lave det til fredag, så i stedet for pastafarve kan jeg så bruge almindelig frugtfarve? Tror ikke jeg kan nå at bestille det

du kan godt bruge frugtfarve men farven bliver altså lidt fesen

www.alttilkager.dk plejer jeg at bestille hos. Har tingene dagen efter, så du kan måske godt nå at få det fredag... nu ved jeg ikke lige hvor du bor henne, men der er jo også fysiske butikker der har pastafarver

Anmeld

28. oktober 2010

grinny

Caroline86 skriver:

du kan godt bruge frugtfarve men farven bliver altså lidt fesen

www.alttilkager.dk plejer jeg at bestille hos. Har tingene dagen efter, så du kan måske godt nå at få det fredag... nu ved jeg ikke lige hvor du bor henne, men der er jo også fysiske butikker der har pastafarver

Okay, måske skulle jeg prøve at bestille og så krydse fingre for at det kommer fredag, hvis jeg bestiller det nu kan de jo sende det imorgen inden 16 og så burde det være fremme fredag.

Jeg bor på lolland, og hvad jeg ved at har vi ikke sådan nogle butikker hernede

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
grinny skriver:

Okay, måske skulle jeg prøve at bestille og så krydse fingre for at det kommer fredag, hvis jeg bestiller det nu kan de jo sende det imorgen inden 16 og så burde det være fremme fredag.

Jeg bor på lolland, og hvad jeg ved at har vi ikke sådan nogle butikker hernede

prøv at ringe til dem i morgen og spørg om de kan nå at sende det så det når frem... burde kunne lade sig gøre

Anmeld

28. oktober 2010

grinny

Caroline86 skriver:

prøv at ringe til dem i morgen og spørg om de kan nå at sende det så det når frem... burde kunne lade sig gøre

Det vil jeg gøre, mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.