Den første løbetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

du kan søge på en gruppe, der hedder NS pigerne koden er navlestreng

Super - har meldt mig til gruppen ;)

Sidder og overvejer en løbetur - er dog i tvivl om benene vil være med til det. Det er lidt ømme og tunge, men en god kur mod det plejer jo at være en få dem rørt ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

sarahb

det er jo så sejt!!!

Godt gået smukke..

Anmeld

28. oktober 2010

msax

Vinker skriver:

Super - har meldt mig til gruppen

Sidder og overvejer en løbetur - er dog i tvivl om benene vil være med til det. Det er lidt ømme og tunge, men en god kur mod det plejer jo at være en få dem rørt

Rikke du skal passe på ikke at starte for hårdt ud - det kan give et temmelig stort bagslag... giv lige kroppen en hviledag inden så løber afsted igen

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Super - har meldt mig til gruppen

Sidder og overvejer en løbetur - er dog i tvivl om benene vil være med til det. Det er lidt ømme og tunge, men en god kur mod det plejer jo at være en få dem rørt

Jeg tror også ligesom Mette, at du lige skal lade kroppen få en ekstra hviledag. Jeg har ligesom du haft lyst til en tur mere, meeeen tør ikke, er bange for at starte for hårdt igen.

Anmeld

29. oktober 2010

ChatH

Vinker skriver:

Jeg har i dag været på shopping, men ren øg skær fornuftig shopping selvom det var dyrt.... Jeg har været ude og købe løbetøj weeee.

Havde aftalt med Christina (min veninde som jeg har arbejdet med i Blåvand) om at hun skulle hjælpe mig med at købe løbetøj. Hun er nemlig udlært i Intersport så hun ved da lidt om det.

Jeg fik da også købt hele pakken til vintersæsonen: løbetights, vindjakke, tynd (men varm) fleecebluse, HH langærmet undertøj (både bluse og buks) handsker og pandebånd. Skoene havde jeg heldigvis i forvejen. Trods et knaldtilbud på flere af delene rendte det alligevel op i 1350kr - Nå men altså, det må skisme da være nok motivation til at skulle gøre noget seriøst ved det, ikk

Nu sidder jeg her efter min første løbetur og det gik jo meget godt. Det var hårdt, men jeg er ikke skræmt. Er stolt af at jeg har været afsted og ser frem til at komme det igen. Frygter bare jeg har mega ondt i hele kroppen i morgen, av av,

Nogen af jer der er kommet i sving, hva Milka???? )

Lyder dejligt du er kommet igang, gid det var mig, jeg nøjes med en times zumba om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.