Den første løbetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Vinker

Jeg har i dag været på shopping, men ren øg skær fornuftig shopping selvom det var dyrt.... Jeg har været ude og købe løbetøj weeee.

Havde aftalt med Christina (min veninde som jeg har arbejdet med i Blåvand) om at hun skulle hjælpe mig med at købe løbetøj. Hun er nemlig udlært i Intersport så hun ved da lidt om det.

Jeg fik da også købt hele pakken til vintersæsonen: løbetights, vindjakke, tynd (men varm) fleecebluse, HH langærmet undertøj (både bluse og buks) handsker og pandebånd. Skoene havde jeg heldigvis i forvejen. Trods et knaldtilbud på flere af delene rendte det alligevel op i 1350kr - Nå men altså, det må skisme da være nok motivation til at skulle gøre noget seriøst ved det, ikk ;)

Nu sidder jeg her efter min første løbetur og det gik jo meget godt. Det var hårdt, men jeg er ikke skræmt. Er stolt af at jeg har været afsted og ser frem til at komme det igen. Frygter bare jeg har mega ondt i hele kroppen i morgen, av av,

Nogen af jer der er kommet i sving, hva Milka???? :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Ida.

27. oktober 2010

Milka

Vinker skriver:

Jeg har i dag været på shopping, men ren øg skær fornuftig shopping selvom det var dyrt.... Jeg har været ude og købe løbetøj weeee.

Havde aftalt med Christina (min veninde som jeg har arbejdet med i Blåvand) om at hun skulle hjælpe mig med at købe løbetøj. Hun er nemlig udlært i Intersport så hun ved da lidt om det.

Jeg fik da også købt hele pakken til vintersæsonen: løbetights, vindjakke, tynd (men varm) fleecebluse, HH langærmet undertøj (både bluse og buks) handsker og pandebånd. Skoene havde jeg heldigvis i forvejen. Trods et knaldtilbud på flere af delene rendte det alligevel op i 1350kr - Nå men altså, det må skisme da være nok motivation til at skulle gøre noget seriøst ved det, ikk

Nu sidder jeg her efter min første løbetur og det gik jo meget godt. Det var hårdt, men jeg er ikke skræmt. Er stolt af at jeg har været afsted og ser frem til at komme det igen. Frygter bare jeg har mega ondt i hele kroppen i morgen, av av,

Nogen af jer der er kommet i sving, hva Milka???? )

fedt

ja altså, nu har jeg jo skoene, og fik også købt en sports-bh og et par meget fikse svedtransporterende løbe tights. dyrt!!

er ved at læse en lille bog der hedder løbeskolen så jeg ved hvordan jeg går fra sofa til 5k starter jo i det små og bliver forhåbentlig bedre i løbet af de ti uger man har.

første løbetur bliver enten i morgen eller fredag. skal nok skrive om det

Anmeld

27. oktober 2010

msax

Sådan Rikke... hatten af...

Jeg glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

jeg har også været afsted på første tur, juhu!!!! Jeg var ude på en tur med Dicte i løbevogn og Molly i snor ved siden af. Og vi løb 3 km, og så var jeg helt brugt op, da vi kom hjem. Idag vil jeg afsted igen, en på en noget kortere tur, for iskiasnerven driller stadig, så må hellere passe lidt på. Men jeg er med og igang, og det har allerede vist sig med 1 kg, hvilket også kan være fordi jeg har stoppet chokolade forbruget

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har forresten en ide, jeg er inde på noget som hedder motionsdagbog.dk, hvor man kan skrive ind, hvor langt man har løbet, cyklet, gået eller alt mulig andet sport. Og der kan man lave grupper, så man kan følge hinanden og se, hvordan det går. Måske vi skulle oprette en gruppe derinde, så kan vi jo holde lidt gang i hinanden?

Anmeld

28. oktober 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Jeg har forresten en ide, jeg er inde på noget som hedder motionsdagbog.dk, hvor man kan skrive ind, hvor langt man har løbet, cyklet, gået eller alt mulig andet sport. Og der kan man lave grupper, så man kan følge hinanden og se, hvordan det går. Måske vi skulle oprette en gruppe derinde, så kan vi jo holde lidt gang i hinanden?

Orv ja det lyder da som en super ide - Jeg vil ihvertfald gerne være med!

Anmeld

28. oktober 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Har oprettet mig derinde - hedder Vinker ;)

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Har oprettet mig derinde - hedder Vinker

du kan søge på en gruppe, der hedder NS pigerne koden er navlestreng

Anmeld

28. oktober 2010

msax

nu har jeg fundet gruppen...

Men hvordan finder man lge ud af hvor langt man præcis har løbet? kan siden finde ud af det? eller skal man finde det et andet sted?

jeg glæder mig så meget til at komme igang...

SMIL fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.