Dybt skuffet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

betiinsen

kan virkeligt godt forstå dig mht lægen og ville også skifte. men tænkte på hvorfor du skulle have dobbeltest i uge 8? fik at vide af min læge det klart var bedst i uge 10-11.. og er snart i uge 11 og skal have taget min i morgen..? hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Chr-Hei

Babymor skriver:

EJ, det er bare ikke iorden!!

Selvom du måske kunne vide mere, så skal han være professionel og sikre sig, at du er sat ind i sagerne og ved hvad næste skridt er..!

Hvis jeg var dig ville jeg overveje et lægeskifte, du skal ikke have en læge du er utryg ved, om det så er er berettiget eller ej!

Jeg føler med dig og syntes ikke du overreagerer, jeg håber dine næste undersøgelser bliver meget bedre, og at du kan nyde dem og ikke være ked/irriteret efterfølgende..

Ja syntes bestemt ikke det er en fed fornemmelse lige nu jeg ikk aner hvornår jeg skal til læge igen... Man vil jo genre gære alting i den rigtige rækkefølge...

Man kan vel altid vide bedre ja, men som du siger så regner man jo også lidt med det er det han er der til at guide en om ...

Vil skynde mig se få skiftet så jeg kan føle mig tryg resten af min graviditet uden sku tænke for meget over ting som burde være på plads

Anmeld

27. oktober 2010

Chr-Hei

ESV skriver:

Du er (i min verden) på ingen måde sippet.. Det handler nemlig lige præcis om TRYGHED.

Det er faktisk ikke mere end 4 måneder siden ca jeg selv skiftede læge af samme årsag (var dog nogle andre ting end graviditet der gik skævt) og det er jeg super glad for nu, kan godt være det kostede 2 nye sygesikringskort, men det er penge der er godt givet ud.

Du kan jo også bare se lidt frem i tiden, hvordan skal du kunne tage dit barn med op til en læge du ikke stoler på, og efterfødsels undersøgelsen, ikke nogen fed tanke at skulle have et undervogns tjek af en man bare slet ikke stoler på.

Så afsted med dig og find en ny læge så du kan få den behandling du har krav på og kan føle dig tryg med/i din graviditet!!!

NEMLIG vil overhovedet ikke være tryg ved skulle have mit barn med derned efter fødslen vil nok gå med en tvivl i om alt er okay efterfølgende og det er jo ikke det der er et formål med tage til læge...

er sådan set ligeglad med om det skal koste mig to sygeskikringskort eller hva det skal.. Bare jeg føler mig tryg, vil jeg heller end gerne betale..

Anmeld

27. oktober 2010

marius' mor

Syntes jeg lyder som en rigtig god ide..

Nu håber jeg at at du kommer til at nyde resten af din graviditet i fulde drag..

Anmeld

27. oktober 2010

Chr-Hei

betiinsen skriver:

kan virkeligt godt forstå dig mht lægen og ville også skifte. men tænkte på hvorfor du skulle have dobbeltest i uge 8? fik at vide af min læge det klart var bedst i uge 10-11.. og er snart i uge 11 og skal have taget min i morgen..? hmm

Dejligt der er så mange forstående herinde.. (:

Jamen øh det ved jeg ikke det var hvad min læge på sygehuset sagde til mig .. Og fik af vide af min lokale læge det var noget som skulle have været taget allerede sammen med mine blodprøver anden gang jeg var til læge?? Det igen det der med jeg jo gøre hvad der bliver sagt for regner med de har styr på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.