Ja nu må jeg lige endnu engang brokke mig lidt over min læge..
Syntes selv jeg har været meget fair overfor ham og givet ham nogle changer .. men er ikke kommet fra et eneste lægebesøg ud af tre og tænkt hold da op hvor var det fedt..
Første lægebesøg har jeg skrevet om herinde.. Blev hverken testet eller noget bare lige hurtigt skrevet nogle ting ned og det var det.. Ikk engang af vide hvordan det hele sku forløbe eller noget.. Sag så en time ventede på blodprøver.. Hvor jeg snakkede med hende som gjorde det om om det var et normalt besøg og NEJ det var ikk normalt han ikk testede mig..
Tænkte nå ku være det var en engangs forstilling man har jo travlt engang imellem..
Kommer så derhen anden gang .. bliver vejret og får svar på mine blodprøver hvor alt er i den fineste orden .. YES tænker man det var dejligt.. MEN han spørger mig om jeg har fået taget en dobbel test eller hvad det hedder.. Øhh Pas .. Jeg er første gangs gravid så regner med i har styr på det.. Han snakker med hende som har taget mine blodprøver og de siger jeg skal tage hjem så vil jeg blive ringet op når hun ikk har så tralvt så jeg senere kan komme på få taget den test.. Bliver jeg ringet op NEJ:..
Tager til scanning for få fastsat mit termin .. TOTAL fed oplevelse se den lille og hjertet slå... Lægen her siger så om jeg har fået taget den dobbeltest.. Og det skal jeg tage få gjort i uge 8..
Ringer til min læge og spørger efter en tid.. JAMEN det kan jeg da ikke bare få... JAMEN HALLO I RINGEDE JO ALDRIG TILBAGE... efter meget diskuteren frem og tilbage får jeg så lov til få en tid...
Imellemtiden modtager jeg en ny indkaldelse til termin scanning fra et andet sygehus end der jeg lige har været inde få scanningen .. Ringer siger det er en fejl og at jeg har fået den fortaget.. Det kan de ikke forstå men sletter mig..
Er så til læge onsdag for få taget denne dobbeltest. Her viser det sig hun heller ik har fået taget for anti stoffer.. Beder hende tage det hele så vi er på den sikre side..
Imellem tiden ringer de så fra det nye sygehus igen for de kan ikke forstå jeg ikk har været til termin scanning.. forklare igen at det har jeg været .. og vi får rettet alle oplysninger så det hele passer.. Hun spørger mig hvilken jordmor jeg skal have.. Øhh pas?? Er tilflytter til byen så aner ik hvor der er sådan en... Hun siger det sku min læge da gerne have udleveret.. Men det har han ikk..
Er så irriteret over det hele at jeg får min kæreste til ringe ned til lægen hører hva fanden han egentlig har gang i.. Er sq ikk betryggende der ikke er tjek på en skid.. De undskylder og det kan hun ikk forstå han brude have givet mig en mappe med jordmor valg.. De vil sende mig en og siger han ahr jo så mange patienter.. Ja måske han har for mange så...
Kan godt være i tænker jeg burde vide lidt selv .. Men er som sagt første gangs gravid og regner da med lægen ligesom guider mig lidt hva jeg skal gøre... Lige nu aner jeg faktisk ik hvordan jeg skal til læge igen og hvad mit næste skridt er.. Ved bare jeg skal til scanning i uge 12.. Føler mig virkelig ikke tryg ved patient ved ham.. Er jo faktisk ikke sikker påe efterhånden alt er som det skal være..
Er jeg bare sippet/ total uerfaren eller er der nogle som kan følge mig.. Overvejer skufte læge