New York.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

TbCp

Århhh hvor fantastisk...

skal man slet ingen billeder se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

ooo

anna-jonas skriver:

Åhhhh...........................................hvor lyder det romantisk. Jeg tror vist at vi skal have bestilt en bette kærestetur herhjemme..................for det er da vist godt for kærligheden.

Knus Mette

DO IT METTE!

Kan faktisk anbefale en tur til New York, hvis du nu skulle være i tvivl om det er et okay sted!?!

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

Tjuhl skriver:

det lyder bare SÅ romantisk!!  hvor er det dejligt altså - især når I har haft så travlt med arbejde og speciale og alting - hvis man bare lige hurtigt kan finde hinandens hænder igen i en park med tamme egern og efetrårsluft, så ved man, at man ikke er helt gal på den

og ja hallo mand! jeg ville dælme heller ikke have holdt mig tilbage med de bogpriser

Nej, det var ikke noget problem at finde hinanden igen, selvom vi ikke havde set meget til hinanden i vågen tilstand månederne op til.

Og fedt med endnu en bogentusiast

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

TbCp skriver:

Århhh hvor fantastisk...

skal man slet ingen billeder se?

Hov, jo, billeder...Jeg har faktisk ikke set dem endnu selv. Må lige lave et album, som I kan se hvis det skulle friste.

Anmeld

27. oktober 2010

TbCp

Metchen skriver:

Hov, jo, billeder...Jeg har faktisk ikke set dem endnu selv. Må lige lave et album, som I kan se hvis det skulle friste.

Ja tak!

Anmeld

27. oktober 2010

ooo

Rose <3 skriver:

Jeg takker

Da Lutten fik fjernet de spy, fik hun bagefter en stor fin rød hjerte ballon af ham  (Har jeg fortalt det??)

kløe, jamen altså manden er jo ortopæ, så han ved nok ikke så meget om klø

Se, med den ballon må der da være lidt kærlighed i luften.

Kan du ikke brække et ben eller noget akut, som han er nødt til at kigge på over flere omgange??? (Måske lidt drastisk, men hvad...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.