Hvornår skal børn selv kunne ta tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Svei

Selfølgelig kan de i den alder HVIS de får lov og ikke bare serviceres derud af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Mira0911

Jeg vil nu mene at de tager selv tøj på når de er klar til det? 

Min datter prøver ihærdigt selv at tage sokker og sko på... ;) 

Anmeld

27. oktober 2010

bagger26

Thalia skriver:

Jeg tænker at det er godt hvis børn selv kan tage tøj på når de skal konfirmeres.

Og generelt bliver jeg utroligt ked af at høre at folk sætter alder på den slags. Der ER så stor forskel på hvornår børn lærer forskellige ting, og det er langt fra alle børn der overhovedet interesserer sig for at tage tøj på selv før de begynder i børnehaven.

For mig at se kan man ikke bruge den slags aldersvurderinger til andet end at bonke folk i hovedet med og det er pænt trist.

Lige præcis..

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

Thalia skriver:

Jeg tænker at det er godt hvis børn selv kan tage tøj på når de skal konfirmeres.

Og generelt bliver jeg utroligt ked af at høre at folk sætter alder på den slags. Der ER så stor forskel på hvornår børn lærer forskellige ting, og det er langt fra alle børn der overhovedet interesserer sig for at tage tøj på selv før de begynder i børnehaven.

For mig at se kan man ikke bruge den slags aldersvurderinger til andet end at bonke folk i hovedet med og det er pænt trist.

er altså lige nød til at kommentere.

er det ikke også vigtigt man lærer sine børn det??? det kan jo godt være de ikke synes det er sjovt, og de skal jo selvfølgelig heller ikke tvinges. men hvis man gør det sjovt så synes børn det jo også.

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

Jbk skriver:

Selfølgelig kan de i den alder HVIS de får lov og ikke bare serviceres derud af...

jeps. vil jeg også sige eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.