Anonym skriver:
ja, som overskriften siger, hvornår er det tilladt at blive gravid igen efter fødslen??
vi har et barn på 4 ½ måned, som vi fik hjælp til at få via reagensglas.. jeg har taget p-piller i 3 måneder nu, men vi har snakket om at jeg ikke skal købe nye.. vi kunne godt tænke os at prøve og se om vi kan blive naturligt gravide.. og når vi så tænker på at jeg ikke kunne blive gravid med den første, ja så 'burde' jeg jo heller ikke kunne blive det nu.. men hvis nu jeg kunne, så kunne det jo være rigtig fedt 
mit spørgsmål er så vel egentlig bare 'hvad nu hvis det utænkelige skulle ske, og jeg bliver gravid i nærmeste fremtid'?? ville det være for hurtigt? kan kroppen klare en graviditet allerede nu igen?? ved godt jeg sætter forhåbningerne op, men man har jo hørt det kan lade sig gøre at blive naturligt gravid efter man har fået hjælp 
er ano da vi vil holde det for os selv.. det var hårdt nok at skulle igennem alle de måneder med behandling, og folk hele tiden spurgte til det..
Hejsa:0)
Jamen det er da tilladt lige når man føler for det:0)
Jeg har selv født Anton den 27 marts 2010 og har Asta fra 14 februar 2004.
I sommers testede jeg igen positiv, Anton var lige fyldt 3 mdr.¨
DET VAR IKKE PLANLAGT.
Vi snakkede meget om det og endte med at beholde det lille spir:0) Er idag 16+5.
Jeg må sige at det var en hård beslutning på mange punkter både psykisk og fysisk og især fordi det ikke var planlagt og man skulle til at tage stilling til en masse ting.
Jeg synes det er ufattelig hårdt at være gravid så hurtigt efter, min krop er slet ikke ovre at være gravid og nu er den det igen. Jeg er trættere en 100 alderdomshjem til sammen og overskuddet er virkelig på det lavste og det er hårdt når man har to børn der skal passes og plejes og haves overskud til - når det eneste man har lydt til er at sove sove sove og sove lidt mere:0)
Men vi glæder os, og for hver dag bliver det nemmere og jeg har ikke fortrudt vores beslutning. Det bliver sindsygt hårdt med to krudugler så tæt på hinanden, men glæderne overskygger jo altid det "negative".
jeg synes bestemt i skal springe ud i det, og især med jeres historie. Det er jo et mirakel og et skønt barn man får:0)
Held og lykke med det hele og håber dt lykedes for jer uden hjælp:0)
Christina