hvordan gør man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Jamen efter sigende skulle jeg havde det meget fint

Lige bortset fra en konstant trykken på blæren og renden på toilettet min. 20 gange på et døgn inkl. natten

og den sidste halvanden måned har jeg døjet med pludselig næseblod. Vågner nogle gange op i en blodpøl, det er meget ubehageligt

Ellers elsker jeg min mave og glææder mig til at se hende

Det er meget normalt Mit tandkød blødte også hele tiden, det er fordi du får mere blod i kroppen. Det er meget normalt at du tisser, gør man jo hele tiden. Det har jeg også tænkt over efter jeg har født, hvor er det egentlig mærkelig man aldrig skal på toilet mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

Det er meget normalt Mit tandkød blødte også hele tiden, det er fordi du får mere blod i kroppen. Det er meget normalt at du tisser, gør man jo hele tiden. Det har jeg også tænkt over efter jeg har født, hvor er det egentlig mærkelig man aldrig skal på toilet mere

jaa, jeg ved godt det er normalt. Men kender du det man bliver lidt bekymret for sig selv om man mister for meget blod. - Det kan blive ved i en halv time med at løbe. På et tidspunkt kom det ud af munden, blev så rej

Men det er nok ikke noget jeg skal bekymre mig om..

Anmeld

27. oktober 2010

linemus

Det er trygt og dejligt at ligge i mors favn og sutte og putte. Jeg forstår ikke helt, hvorfor du vil give hende flaske. Lad hende sutte alt det hun vil, så skal hun nok blive mæt. Hun er altså kun knap 2 mdr. det bette pus. Husk at de gerne vil amme ofte i løbet af aftenen. Sådan tanker hun op til natten.

- Line

Anmeld

27. oktober 2010

Mullemus86

Hej.. Har ingen erfaring med at barnet ikke vil tage sut, men.. Min søn suttede forkert, dog både på bryst og flaske.. Jeg tog til en kraniosakral-terapeut, som konstanterede at han havde høj gane. Hun rettede den ud og så suttede han pludselig rigtigt.. Har en veninde, hvis datter lærte at tage sut, efter et besøg hos terapeuten.. Måske det også kunne hjælpe din datter? Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.