hvordan gør man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

MetteMTH

Hejsa.

Min datter gider hverken have sut eller sutteflaske, hun vil kun hænge i mors pat Jeg prøver at give hende flaske om aften, for at få hende til at sove, men hun gider ikke have den. Hun sover nemlig ikke om natten, nogle gange bliver den 5 om morgen.

hvad skal jeg gøre?

mvh. mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

Hejsa.

Min datter gider hverken have sut eller sutteflaske, hun vil kun hænge i mors pat Jeg prøver at give hende flaske om aften, for at få hende til at sove, men hun gider ikke have den. Hun sover nemlig ikke om natten, nogle gange bliver den 5 om morgen.

hvad skal jeg gøre?

mvh. mette

Hvad er der i vejen med patten mette ?

Anmeld

27. oktober 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Hvad er der i vejen med patten mette ?

Hehe.. ikke noget Men vil bare gerne hun kunne tage en flaske, så hun bliver ordentligt mæt. Tror da jeg har nok mælk

Anmeld

27. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

Hehe.. ikke noget Men vil bare gerne hun kunne tage en flaske, så hun bliver ordentligt mæt. Tror da jeg har nok mælk

okay - ja jeg kan jo desværre ikke hjælpe dig med mine erfaringer endnu. Men håber det kommer

Men hvis du tror du har nok mælk, så ville jeg da ikke besvære mig med flasken hvis jeg var dig

Anmeld

27. oktober 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

okay - ja jeg kan jo desværre ikke hjælpe dig med mine erfaringer endnu. Men håber det kommer

Men hvis du tror du har nok mælk, så ville jeg da ikke besvære mig med flasken hvis jeg var dig

Sådan har jeg det også lidt.. Men det kunne være rart at Rune kunne give hende flaske og så sove ordentligt om natten. For det er kun mutter der dur, hun græder når hun kommer op til andre

Anmeld

27. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

Sådan har jeg det også lidt.. Men det kunne være rart at Rune kunne give hende flaske og så sove ordentligt om natten. For det er kun mutter der dur, hun græder når hun kommer op til andre

Det kan jeg så sagtens forstå kunne være rart

Anmeld

27. oktober 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Det kan jeg så sagtens forstå kunne være rart

hvordan går det med dig tykke?

Anmeld

27. oktober 2010

saxa

Vi havde den samme debat i min mødregruppe med en pige er ikke ville have sutten. Og konstant ville hænge ved babsen.. Det var meget belastende for moren for det var det eneste der kunne trøste hende. Der sagde sp at for at man skulle prøve en større sut, for kunne være hun ikke kunne få ordenligt fat i den. Ligeledes havde hun fået at vide, at de bedste sutter var de gammeldags runde sutter. Man skulle stikke lillefingeren ind i munden til der bliver suttet rigtigt på den og derefter prøve med sutten. Det hjalp på hendes datter. Om det hjælper på din ved jeg ikke..

Har ikke selv nogle erfaringer med at de ikke vil tage sutten..

Anmeld

27. oktober 2010

MetteMTH

saxi skriver:

Vi havde den samme debat i min mødregruppe med en pige er ikke ville have sutten. Og konstant ville hænge ved babsen.. Det var meget belastende for moren for det var det eneste der kunne trøste hende. Der sagde sp at for at man skulle prøve en større sut, for kunne være hun ikke kunne få ordenligt fat i den. Ligeledes havde hun fået at vide, at de bedste sutter var de gammeldags runde sutter. Man skulle stikke lillefingeren ind i munden til der bliver suttet rigtigt på den og derefter prøve med sutten. Det hjalp på hendes datter. Om det hjælper på din ved jeg ikke..

Har ikke selv nogle erfaringer med at de ikke vil tage sutten..

okay.. det er bare sådan at hun kværker i sutten. Angående sutte flaske prøver jeg at snyde hende lidt med patten. Igår da suttede hun da lige 2 sek på sutteflasken. Men den sut, hun hader den.

Anmeld

27. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

hvordan går det med dig tykke?

Jamen efter sigende skulle jeg havde det meget fint

Lige bortset fra en konstant trykken på blæren og renden på toilettet min. 20 gange på et døgn inkl. natten

og den sidste halvanden måned har jeg døjet med pludselig næseblod. Vågner nogle gange op i en blodpøl, det er meget ubehageligt

Ellers elsker jeg min mave og glææder mig til at se hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.