Den lede tråd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

YES!!! men det skal være de rigtige... ikke de der fesne wannabe nogen uden sukker på

Findes de uden sukker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

bøgelund

Bavianis skriver:

Haha! Gregers igår (udtales med sjællandsk dialekt):

"Det er sgu spændende med sådan en prego (gravid kvinde, red.) i huset! Det er altid spændende at se hvad der er i køleskabet af mærkelige ting når hun har været på indkøb!"

genialt sådan kan han ikke nå at have det herhjemme! for de lækre ting er næsten ædt, inden det rammer hylden i køleskabet.. 

Jeg æææææder konstant! 

Meen lige nu ville en stor big mac menu, 7 pommes sovs og en cola være helt vildt godt.. 

Anmeld

27. oktober 2010

Maja88

bøgelund1 skriver:

genialt sådan kan han ikke nå at have det herhjemme! for de lækre ting er næsten ædt, inden det rammer hylden i køleskabet.. 

Jeg æææææder konstant! 

Meen lige nu ville en stor big mac menu, 7 pommes sovs og en cola være helt vildt godt.. 

årrrrrh mc d...... lige en omgangs nuggets og så deres cacao med is..

Anmeld

27. oktober 2010

Tullebobs

Summerbird flødeboller med marcipan bund og kold cola til

Anmeld

27. oktober 2010

otlitrom

Kylligesandwich med bacon, ananas og karrydressing. MASSER af karrydressing. Det kunne jeg spise hver dag, og har da været mere end 2 gange forbi sandwichshoppen på vej hjem fra arbejde, liiiige med sådan en i posen

Min lyst til slik er blevet meget meget mindre siden jeg blev gravid! Siger hun, og spiser saltbomber Det er første gang jeg spiser slik/kage siden jeg blev gravid... Spiser dem mest fordi de ligger her. Har egentlig ikke vildt meget lyst Flot, missekat!

Anmeld

27. oktober 2010

Kruse90

kitty skriver:

Kylligesandwich med bacon, ananas og karrydressing. MASSER af karrydressing. Det kunne jeg spise hver dag, og har da været mere end 2 gange forbi sandwichshoppen på vej hjem, liiiige med sådan en i posen

Min lyst til slik er blevet meget meget mindre siden jeg blev gravid! Siger hun, og spiser saltbomber Det er første gang jeg spiser slik/kage siden jeg blev gravid... Spiser dem mest fordi de ligger her. Har egentlig ikke vildt meget lyst Flot, missekat!

hvor sødt missekat

Anmeld

27. oktober 2010

M.O.A.R.

kitty skriver:

Kylligesandwich med bacon, ananas og karrydressing. MASSER af karrydressing. Det kunne jeg spise hver dag, og har da været mere end 2 gange forbi sandwichshoppen på vej hjem, liiiige med sådan en i posen

Du tog nærmest ordene ud af munden på mig..

Kylling sandwich med bacon og masser karrydressing.. mmh, mundvandet løber jo næsten

Og som Carolie skrev med pariserringe de er da også bare yndlingsslik!!!

Anmeld

27. oktober 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Bliver altid så mulle når der snakkes om forskellige former for mad herinde - eller der lægges diverse billeder ud af de åndssvage kager (læs: totalt lækre, og som ofte resulterer i at jeg lægger sponsor-gaver hos den lokale bager).

Jeg får ALTID lyst til det de andre snakker om. Så i mit lede hormon-styrede helvede, har jeg nu besluttet mig til at lave denne tråd, hvor spørgsmålet til Jer andre er:

"Hvad har I lyst til lige nu?"

Jeg starter selv: PØLSEHORN MED KETCHUP

Susanne

Tarveligt, Susanne...

Studenterbrød fra bageren
Iskold Cola Zero
Diverse lækre cupcakes

Og jeg kunne desværre blive ved...  

Anmeld

27. oktober 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

pariserringe...

alternativt en ristorante pizza med ananas eller sushi

Hvad er det?

Anmeld

27. oktober 2010

camsko88

Berlinere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.