Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh ja - iskold kakao!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
årrh den er ond hehJeg kunne rigtig godt spise chips med dip hehe( kims macho chips - med den blå kims pose dippulver )
uha den var svær- alt hehe...
men årgh ja sådan et stykke varmt æblekage med creme fraiche... mmmmmmmmmmm
men lige nu fråder jeg kæmpe toblerone og m&m's
Bavianis skriver: Bliver altid så mulle når der snakkes om forskellige former for mad herinde - eller der lægges diverse billeder ud af de åndssvage kager (læs: totalt lækre, og som ofte resulterer i at jeg lægger sponsor-gaver hos den lokale bager). Jeg får ALTID lyst til det de andre snakker om. Så i mit lede hormon-styrede helvede, har jeg nu besluttet mig til at lave denne tråd, hvor spørgsmålet til Jer andre er: "Hvad har I lyst til lige nu?" Jeg starter selv: PØLSEHORN MED KETCHUP Susanne
Bliver altid så mulle når der snakkes om forskellige former for mad herinde - eller der lægges diverse billeder ud af de åndssvage kager (læs: totalt lækre, og som ofte resulterer i at jeg lægger sponsor-gaver hos den lokale bager).
Jeg får ALTID lyst til det de andre snakker om. Så i mit lede hormon-styrede helvede, har jeg nu besluttet mig til at lave denne tråd, hvor spørgsmålet til Jer andre er:
"Hvad har I lyst til lige nu?"
Jeg starter selv: PØLSEHORN MED KETCHUP
Susanne
Æbleskiver!
Kruse90 skriver: årrh den er ond hehJeg kunne rigtig godt spise chips med dip hehe( kims macho chips - med den blå kims pose dippulver )
ja jeg har så dip i køleskabbet men desværre ingen chips...
Muffin med glasur
Caroline86 skriver: mmmmhhhhmmmm
mmmmhhhhmmmm
Hehehe, du må godt få mine når jeg har nogle i mine godteposer.
jamen jeg har faktisk kun lyst til en ooooooordentlig gang salat.. har nemlig lige spist lidt chips og så synes jeg det opvejer med salat haha
eller rigtig italiensk yoghurt is... mmmmm glæder mig så meget til sommer.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehehe, du må godt få mine når jeg har nogle i mine godteposer.
YES!!! men det skal være de rigtige... ikke de der fesne wannabe nogen uden sukker på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128