tusind tusind tak!! det føles så meget bedre at få at vide, at I andre kan nikke genkendene til de her følelser, for hvor kan man dog få dårlig samvittighed! Jeg taler om fødslen om og om igen for tiden og Søren har læst min FB og så har vi lidt video fra min mor, som vi ser, for ligesom at få tingene på plads. jeg tror også at det pludselig rammer mig HVOR dramatisk det var - jeg opfattede overhovedet ikke hvad problemet var eller hvad der egentlig skete da det skete og først nu, som dagene går og Søren fortæller og vi har læst jordemoderens papirer osv., går det op for mig hvad der skete og hvad der kunne være sket. Der er nogle ting som jeg kan mærke jeg bare er rigtig vred over overhovedet fandt sted, og så er der ting som ikke var rare men som jo bare ligesom sker uden nogen er herre over det. Og så er der naturligvis alt det gode, alt det skønne og utroligt smukke og dejlige ved fødslen!!
Nu har vi meldt ud til familie, at vi har brug for ro til at bearbejde forløbet og til bare at være os tre og en familie. Jeg har rigtig meget brug for at kunne sætte mig ned og tudbrøle når det melder sig (meget ofte i disse dage), og Søren har faktisk også taget et par ture.
Og ja selvfølgelig er det også en god portion hormoner, det ved jeg godt
men jeg tror også bare jeg lidt sad med følelsen af, at nu havde jeg jo sagt at det havde været en god fødsel og så kunne jeg ikke sige noget andet lige pludselig...men jeg tror ikke forløbet kan bearbejdes hvis man ikke er ærlig og siger at der også var ting der ikke var så gode.
MEN ellers går tingene virkelig virkelig godt herhjemme, z er muligvis jordens nemmeste barn og Søren er rigtig god til at give mig tid til ... jae..bare tid, tror jeg. SP har været her og rost datteren til skyerne og jeg ELSKER at være mor!!
Camilla: nej, den der overstrømmende brusende lykkefølelse, den føler jeg heller ikke...på den måde jeg havde forestillet mig det. Jeg har det sådan..hmm...hvordan skal man sige det...som om at ja, her er HUN - mit barn, og det føles som om hun altid har været mit barn et eller andet sted derude i universet. Det føles så rigtigt og så naturligt og så overvældende på en overhovedet ikke overvældende måde, hvis det gir mening? 
Anmeld