min mor arbejder i køkken (hun er kok) og næsten dagligt ser, høre eller oplever hun at der er andet i det økologiske mad end der skal være 
hendes kollega og ven arbejder i et andet køkken et andet sted og oplever de samme ting
og til tider er der hjælp i køkkenet fra andre køkkener og der er det det samme 
ja nu håber jeg at jeg har fanget jeres interesse 
det der sker er at på grund af feks økologisk mel, så er køkkenet ofte (mere end 3 gange om måneden) fyldt af møl !! ja... for melet er fyldt af møl æg og larver!!! 

for nu at tage økologisk havregryn.. er der så nogle der kan sige hvorfor de bliver valsede hårdere end andre havregryn??? det kan jeg og det er ikke kønt... det er fordi der er flere mus i økologiske havregryn
arddd siger jeg bare.
nu feks økologisk dåse torskeron der kan der være larver i
en episode fra min mors køkken igår : de åbner alle 14 økologiske toskerone og puf.... så vrimler det med larver i hele køkkenet, det bliver så slemt at de må lukke køkkenet i to timer 
jeg køber selv økologisk mad men jeg gør det med omtanke.. især nu...
jeg køber økologisk med tanke på dyrene : øko æg, frisk øko kød, øko mælk og øko yoghurt og til min lille pige frisk øko frugt til samme dag
MEN ALDRIG BRØD, MEL, KORN, GRYN, DÅSEMAD OSV...
så spiser du kød??? 
Anmeld