Far må ikke....... Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

hc=k

CamiRon skriver:

hehe ej det lyder også ret sværrt så. Jeg har ik andre gode ideer andet end måske at forklare ham at far er sød ved mor så han måske med tiden kan komme af med noget af sin frygt for om far er ond ved mor.

Måske et ømt spørgsmål,  men har han nogensinde overværet noget voldsomt imellem jer, så han faktisk har noget at have sin frygt i??

Det er ikke et ømt spørgsmål for mig for svaret et heldigvis nej

Mange spørger om hans far slår mig eller på andre måder er ond ved mig, men det er han slet ikke.
Hvis nogensinde hans far gjorde mig noget ville jeg nok komme til at slå han halv fordærvet hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

B&J

jeg tænker på hvor tit leger far med ham pusler ham osv??? for lyder til han virkelig er knyttet til dig rigtig meget men kan jo også blive for meget for han skal jo ikke skilde dig og kæresten af og da slet ikke når han er drengs far

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

dette er en ganske normal opførsel/fase dit barn skal igennem. denne opførsel kaldes for ØDIPUS KOMPLEKSET.

Ødipus dræbte sin far og giftede sig med sin mor- deraf navnet.

prøv at google det.

men jeg ville lade ham skrige og måske ville jeg i starten bede hans far bare om at kramme dig og så lige så stille gå videre til kys...

ved ikke om dette kunne være en løsning, men det i hverfald en naturlig reaktion fra din dreng.

Anmeld

28. oktober 2010

Anette&Sophia

det kunne måske være jalouxi? 
Har ikke lige oplevet det fra børn, men både vores gamle hund, og hende vi har nu, reagerede meget voldsomt på at min kæreste og jeg, kyssede og krammede, og det er helt klart jalouxi. ( ikke at et barn skal sammenlignes med en hund ) - men en hund er jo også som et barn for nogle. så vores hunde får specielt meget opmærksomhed, og må nok også lidt mere end de fleste. - så det får vi også bagslag for når vi kysser og sidder sammen, så skal de helst gerne være på tværs. :-)

Anmeld

28. oktober 2010

Barbamama

Åh gud det er startet herhjemme. Vores datter siger NEEEEJ når vi kysser eller krammer. Men det må hun altså bare finde sig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.