Far må ikke....... Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

hc=k

Mine ........ Betyder alt. Herhjemme går Kristopher helt amok hvis min kæreste ( hans far ) bare så meget som holder mig i hånden.
Hvis vi kysser hinanden skriger Kristopher som om han tror at hans far vil slå mig ihjel...
Vi må ikke engang sidde ved siden af hinanden...
Er det Normalt??
Hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Valle81

hc=k skriver:

Mine ........ Betyder alt. Herhjemme går Kristopher helt amok hvis min kæreste ( hans far ) bare så meget som holder mig i hånden.
Hvis vi kysser hinanden skriger Kristopher som om han tror at hans far vil slå mig ihjel...
Vi må ikke engang sidde ved siden af hinanden...
Er det Normalt??
Hvad skal jeg gøre??

Det ved jeg ikke, men det var nok en ting jeg ville slå hårdt ned på og sige, det SKAL han ikke bestemme.

Hvis i sætter jer ved siden af hinanden og han går amok vil jeg fjerne ham fra situationen.

Han er jofor lille til at få forklaret tingene.

Held og lykke

Knus

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Valle81 skriver:

Det ved jeg ikke, men det var nok en ting jeg ville slå hårdt ned på og sige, det SKAL han ikke bestemme.

Hvis i sætter jer ved siden af hinanden og han går amok vil jeg fjerne ham fra situationen.

Han er jofor lille til at få forklaret tingene.

Held og lykke

Knus

Ja jeg holder også fast i at han ikke skal bestemme noget som han ikke burde bestemme.
Jeg synes bare det er SÅ underligt at han reagere på den måde.

Det er damme reaktion hvis jeg pjatter eller spiller sport og der er andre der kommer lidt for tæt på mig så bliver han ked af det og flipper ud.

Han elsker mig virkelig mere end noget andet og det ved jeg godt, men jeg synes da det er rigtig synd for ham at han virkelig allerede vil beskytte mig mod alt og alle når han kun er 1½ år

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

hc=k skriver:

Ja jeg holder også fast i at han ikke skal bestemme noget som han ikke burde bestemme.
Jeg synes bare det er SÅ underligt at han reagere på den måde.

Det er damme reaktion hvis jeg pjatter eller spiller sport og der er andre der kommer lidt for tæt på mig så bliver han ked af det og flipper ud.

Han elsker mig virkelig mere end noget andet og det ved jeg godt, men jeg synes da det er rigtig synd for ham at han virkelig allerede vil beskytte mig mod alt og alle når han kun er 1½ år

Man må sige at han elsker dig højt, det kan da læses tydeligt:0) Men ja, tænk at man som 1 1/2 årig kan påtage sig sådan et ansvar:0) Det må du tage fra ham:0)

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Valle81 skriver:

Man må sige at han elsker dig højt, det kan da læses tydeligt:0) Men ja, tænk at man som 1 1/2 årig kan påtage sig sådan et ansvar:0) Det må du tage fra ham:0)

Jeg gør virkelig et forsøg, men jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre mere. Hvordan gør jeg??

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

hc=k skriver:

Jeg gør virkelig et forsøg, men jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal gøre mere. Hvordan gør jeg??

Hmm, jeg går lige i tænkeboks, så svarer jeg om lidt, for ved det ikke helt:0)

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Valle81 skriver:

Hmm, jeg går lige i tænkeboks, så svarer jeg om lidt, for ved det ikke helt:0)

Tusind tak.. Jeg opretter jeg en anden tråd om så

Anmeld

27. oktober 2010

CamiRon

Min datter på 16 mdr. har lidt den samme adfærd. Hvis hendes far giver mig et kram, kysser mig eller står meget tæt på mig, så vil hun gerne skubbe os fra hinanden og begynder ofte at klynke lidt. Her hjælper det at en af os tager hende op så hun er med i det! Altså så vi alle 3 krammer, eller hun kommer op og får kys ligesom mor!  Ku' det virke hos jer?

For måske din søn ikke vil dele dig, men måske han gerne vil være med til at dele dig lidt når ham og far gør det sammen?

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

CamiRon skriver:

Min datter på 16 mdr. har lidt den samme adfærd. Hvis hendes far giver mig et kram, kysser mig eller står meget tæt på mig, så vil hun gerne skubbe os fra hinanden og begynder ofte at klynke lidt. Her hjælper det at en af os tager hende op så hun er med i det! Altså så vi alle 3 krammer, eller hun kommer op og får kys ligesom mor!  Ku' det virke hos jer?

For måske din søn ikke vil dele dig, men måske han gerne vil være med til at dele dig lidt når ham og far gør det sammen?

Vi har prøvet at bringe ham med i hyggen, men han vil bare ikke..
Han skubber sin far væk og så klamre han sig ellers bare fast til mig.
Han er lidt som en af de der små hunde som bider kæresten hehe

Anmeld

27. oktober 2010

CamiRon

hc=k skriver:

Vi har prøvet at bringe ham med i hyggen, men han vil bare ikke..
Han skubber sin far væk og så klamre han sig ellers bare fast til mig.
Han er lidt som en af de der små hunde som bider kæresten hehe

hehe ej det lyder også ret sværrt så. Jeg har ik andre gode ideer andet end måske at forklare ham at far er sød ved mor så han måske med tiden kan komme af med noget af sin frygt for om far er ond ved mor.

Måske et ømt spørgsmål,  men har han nogensinde overværet noget voldsomt imellem jer, så han faktisk har noget at have sin frygt i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.