Flyverdragt hvilken størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

slettet_7530

Hollybaby skriver:

Så må jeg vist hellere købe en i hver størrelse.  har lige set på den blå avis, der er jo mange fine billige flyverdragter til salg

Jeg kan kun anbefale Reima til de helt små, Kvicklys kan godt være ldt stive i det til sådan en lille en.

Men vær opmærksom på at Reima er stort i størrelsen, hvis du en dag har tid ville jeg forslå at du går ind i en børnetøjsbutik og indikere at du er på flyverdragtekig og du har Reima i tankerne, men vil gerne lige se sådan en dragt på dit barn, så får du en eksperts udsagn om størrelsen og siger at du lge skal drøfte det med kæresten eller pengepungen elelr hvem det nu kan være, så går du ind på den blå avis elelr ts og finder den dragt du skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

millesofie

Hollybaby skriver:

Jeg skal til at købe flyverdragt til min datter, og har lidt svært ved størrelsen. Hun vejer knap 9 kg, og er 71 cm. Hun forsvinder næsten i en str 80. Men tænker bare at str 74 kun holder nogle måneder..

køb en i 74 og en i 80 det gjorde vi og har også gjordt i år

tinke er i år ca 82cm og vi har en i 80 og en i 86 og det er fedt at have lidt at skifte i mellem

Anmeld

27. oktober 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

kender godt problemet med de flyverdragter. sidste år var min søn 1,5 år jeg havde gemt den dragt han havde i str 80 og købt en ny i str 18-24 mdr. han brugte dog kun den i 80.

i år har jeg ikke købt nogen til ham da han har den i 18-24 mdr. som ser lidt stor ud på ham, men er plads som man siger til at kunne tage fat i dragten i nakken, uden den sidder træls på ham.

skal lige siges at min søn er meget lille, han er 2,5 år, vejer 11 kg og er 85 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.