Flyverdragt hvilken størrelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Hollybaby

Jeg skal til at købe flyverdragt til min datter, og har lidt svært ved størrelsen. Hun vejer knap 9 kg, og er 71 cm. Hun forsvinder næsten i en str 80. Men tænker bare at str 74 kun holder nogle måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

slettet_7530

Jeg havde i str 74 og 80 på det tidspunkt, jeg kan kun anbefale at købe brugt, du kan ikke se på dragtene at de er brugt overhovdet og hellere at baby har en dragt på der passer fremfor en hvor de forsvinder

Anmeld

27. oktober 2010

Nybagt mor

Køb den store kan jeg kun sige) Har selv købt en str 12-18 mdr til min dreng der bruger str 80, og kan allerede se nu at den ikke holder hele vinteren...

Anmeld

27. oktober 2010

MorTilGustav

Hehe, jeg har samme problem! Gustav ligge lige mellem en 74 og 80 i det meste tøj  Har dog købt flyverdragt i 74 da den sidder bedst.. En 80 hænger altså på ham. Så er det bare en skam den må skiftes ud inden alt for længe...  Ævbæv

Anmeld

27. oktober 2010

slettet_7530

Hollybaby skriver:

Jeg skal til at købe flyverdragt til min datter, og har lidt svært ved størrelsen. Hun vejer knap 9 kg, og er 71 cm. Hun forsvinder næsten i en str 80. Men tænker bare at str 74 kun holder nogle måneder..

Iøvrigt som hovedregl kan siges at når barnet har den på og sidder ned skal du kunne tage en god håndfuld af flyverdragten i nakken, eller når barnet står op skal du kunne få fat i en god håndfuld stof mellem benene, samt at benene ikke må krybe op når du giver barnet støvler på og stropper ud over støvlerne, gør den det er den for lille, ærmerne må ikke blotte håndleddende når barnet rækker op efter noget

Anmeld

27. oktober 2010

Hollybaby

albertesmor skriver:

Jeg havde i str 74 og 80 på det tidspunkt, jeg kan kun anbefale at købe brugt, du kan ikke se på dragtene at de er brugt overhovdet og hellere at baby har en dragt på der passer fremfor en hvor de forsvinder

Så må jeg vist hellere købe en i hver størrelse.  har lige set på den blå avis, der er jo mange fine billige flyverdragter til salg

Anmeld

27. oktober 2010

Hollybaby

MorTilGustav skriver:

Hehe, jeg har samme problem! Gustav ligge lige mellem en 74 og 80 i det meste tøj  Har dog købt flyverdragt i 74 da den sidder bedst.. En 80 hænger altså på ham. Så er det bare en skam den må skiftes ud inden alt for længe...  Ævbæv

Det er bare irriterende at skulle bruge så mange penge på overtøj til en enkelt vinter Jeg tror også jeg starter med at købe en i str 74..

Anmeld

27. oktober 2010

MorTilGustav

Hollybaby skriver:

Det er bare irriterende at skulle bruge så mange penge på overtøj til en enkelt vinter Jeg tror også jeg starter med at købe en i str 74..

Ja det er det virkelig.. Men Kvickly har mærket Friends der har fået fine anmeldelser og kun koster ca 250 kr for en flyverdragt så det er lige til at overleve  Ellers kan man jo håbe den kan sælges videre når den er blevet for lille

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Min søn fik en flyverdragt i størrelse 80 sidste år og den passer han endnu....
Han er 1½ år nu

Anmeld

27. oktober 2010

lauras*mor*

indtil at der bliver sådan for alvor koldt hele dagen og ikke kun om morgenen kan man også bruge de der termo bukser indenunder evt. regnbukser hvis der er vådt udenfor.. og så en vinterjakke hvis du alligevel har det... og termo bukser kan fåes ret billige..

vi er endnu ikke begyndt at bruge flyverdragt endnu, da hun også skal kunne holde varmen når der er minus grader hele dagen.. så indtil videre bruger vi en bamsedragt som hun sover i og ellers overstående løsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.