Da vi stod op imorges, skulle vi hurtigt gøre os klar, så datteren kunne blive afleveret hos farmor og farfar, og så skulle vi til psykolog. P skulle med idag, da jeg skulle have lagt en behandlingsplan, og da datteren er syg, måtte hun altså op til farmor og farfar.
Efter psykolog, kørte vi hurtigt ud efter en bette samplantning til farmor som tak for hjælpen, og drønede derop, for få at vide "Gud, er I her allerede?! Vi hyggede os ellers sådan, så I kunne da godt have ventet et par timer!"... Nå, men nu var vi der, og så stillede farmor en frokost an, og fodrede os godt af os sluttede af med de nybagte småkager de havde lavet.
Så hjem og få lidt styr på hjemmet, så sende manden og datteren afsted til dans, og imens tog jeg mig lige en "slapper"
Derefter måtte jeg igang med aftensmaden, og da den var parteret, mente datteren at vi alle 3 skulle danse, så hun legede lige danselærer for os i en times tid 
Så gik hende og manden op og læste historie og gjorde putteklar, og jeg fik sat nogle ting til salg på nettet, og har så set lidt fjernsyn her til aften... Nu vil jeg snart i seng, og være frisk til at hygge med min næsten raske datter imorgen 
Anmeld