Tog revence idag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
quar20 skriver:

Øhhh hold da op er det dig der er overskudsmor?!..

Hmm jamen her har jeg ikke rigtig sovet i nat pga. plukveer/snydeveer - og en søn der er ved at få kindtænder - så da jeg stod op for at sende drengene afsted valgte jeg altså lige og nuppe 2 timer Skal jo nyde at jeg kan det nu..!

Så hoppede jeg ellers i et langt varmt bad som jeg også skal nyde nu

Så ud at handle.

Så hjem og pakke ud og få kødet i fryseren osv.

Så lige nuppe en tur med støvsugeren og en klud. Syntes der trængte..!!

Hmm..!! så sidde på min gode store flade rumpe i sofaen og surfe lidt på nettet..!!

Hente Tinobassen som så ville være ude at lege lidt i haven - så det gjorde vi så alt imens vi ventede på farmand kom hjem..

Så kom farmand hjem og jeg ku så gå igang med maden..!

Spise.

Efter maden røg Tino i bad - så så vi lige 15mins. tegnefilm også sku han puttes..

Manden gik ud og rengjorde bilen mens jeg så tømte opvasker og satte i den igen..

Da han kom ind ja der var jeg fuldstændig smadret og sad på min "plads" i fifaen - Og der er jeg så ikke kommet længere nu.. Manden og knægten putter mens jeg tjekker baby.dk ENDNU engang

Fnis... Hvad SKULLE man gøre uden baby.dk - tænk hvis der skete noget man gik glip af? haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

TbCp

Jeg har passet unger
Har fået et nyt barn i dagpleje, den sødeste tøs
Så vi har hygget, leget inde og leget ud.
I min middagspause fik jeg syet lidt.
Efter arbejde hentet Liva i børnehave. Hjem og spise boller og drikke te.
Afprøvet min nye zumba dvd (og er meget glad for at ingen så mig) sammen med Liva-pigen.
Affodret og puttet barn.
Hygge med manden med ristede boller (det var en af de der dage hvor ingen af os gad lave mad).
Hjulpet min lillebror med at finde ud af den Mac han har lånt af os OG så har jeg selvfølgelig været herinde

Anmeld

26. oktober 2010

Pena

Åh jeg er syg disse dage. Sådan noget træls noget der hverken vil blive bedre eller værre. Så har vist bare mest sovet i dag. Men jeg er jo også bare mig selv, så det er kun når hunni vil ud at gå jeg bliver nødt til at bevæge mig.

Nå ja så har jeg lige snakket med kæresten 1 time i tlf da han lige er kommet hjem fra 14 dage i Kina. Så det var ikke så ringe endda.

Anmeld

26. oktober 2010

Sommerfuglelarven

Da vi stod op imorges, skulle vi hurtigt gøre os klar, så datteren kunne blive afleveret hos farmor og farfar, og så skulle vi til psykolog. P skulle med idag, da jeg skulle have lagt en behandlingsplan, og da datteren er syg, måtte hun altså op til farmor og farfar.

Efter psykolog, kørte vi hurtigt ud efter en bette samplantning til farmor som tak for hjælpen, og drønede derop, for få at vide "Gud, er I her allerede?! Vi hyggede os ellers sådan, så I kunne da godt have ventet et par timer!"... Nå, men nu var vi der, og så stillede farmor en frokost an, og fodrede os godt af os sluttede af med de nybagte småkager de havde lavet.

Så hjem og få lidt styr på hjemmet, så sende manden og datteren afsted til dans, og imens tog jeg mig lige en "slapper"  Derefter måtte jeg igang med aftensmaden, og da den var parteret, mente datteren at vi alle 3 skulle danse, så hun legede lige danselærer for os i en times tid

Så gik hende og manden op og læste historie og gjorde putteklar, og jeg fik sat nogle ting til salg på nettet, og har så set lidt fjernsyn her til aften... Nu vil jeg snart i seng, og være frisk til at hygge med min næsten raske datter imorgen

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Zafir skriver:

Fnis... Hvad SKULLE man gøre uden baby.dk - tænk hvis der skete noget man gik glip af? haha...

Ja lige præcis...!!

Altså det jo er faktisk lidt skræmmende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.