Tog revence idag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså igår - indrømmede jeg jo i 'hvad laver du på en regnvejrs dag' at jeg faktisk ikke havde lavet dagens gode gerning. Ikke en FLØJTENDE fis... - Fornuftigt altså. Jeg havde set fjernsyn og hygget lidt med manden osv. Men selvom jeg ikke havde Idun hjemme hele dagen og Frigg jo sov hele dagen som sædvanlig, så var det altså sådan en dag. En sjælden en af slagsen hos mig. Men så sker det altså også engang imellem...

Idag: Så har jeg været til afslutning på den der MG, med de andre hjemmefødere. Puha, det var godt at få det overstået. Desværre var Jette der ikke, så jeg kører forbi hende på torsdag regner jeg med, med hendes gave.

på vejen hjem købte jeg ind. Så hentede jeg Idun, der gerne ville have Estrid med hjem. Så jeg tog begge piger med hjem. Da jeg kom hjem havde Frigg jo kun powernappet hele formiddagen, fordi jeg havde glemt beslaget til slyngevuggen  grrr... Så det var stakkels trætte Frigg jeg havde med hjem. Så hun blev hængt ud til dejlig lur og jeg tømte bussen for mega store træstammer, som jeg skal flække op. Så fyldte jeg bussen med lort, der skal på skrotten i morgen

Så fik jeg bakset klapvognen ud af yaris og fik lagt overtræk på. Så var jeg ude på jagt efter flere hyldebær med Idun og Estrid og fandt et mega godt træ, med feeeeeede hyldebær. Så satte jeg en omgang saft over med hyldebær, æble og vindruer.

Så satte jeg de store piger igang med at lave fine billeder med påklistrede efterårsblade.

Så vaskede jeg op, rensede flasker, lavede mad og madpakker.

Fik fodret hele banden. Fik smidt husbonni i bad og på arbejde. Fik fyldt flasker med saft og NU sidder jeg så på min flade og kan sludre på baby.dk

Hvad har I andre lavet?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

eirene

Jeg har bare passet dit arbejde...

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

PS! - Huskede faktisk også at TØMME OG FYLDE opvaskeren EFTER maden Det plejer jeg ellers lige at udskydde til morgenen efter

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

eirene skriver:

Jeg har bare passet dit arbejde...

DET er jeg glad for at du har

Anmeld

26. oktober 2010

Vial

Jeg har puslet børn x 2

Madet børn x 2

Badet børn x 2

Puttet børn x 2

Fået smil x 2

Nu snorksover de på 2. time og jeg er stadig lidt rystet over, hvor gode de er ved deres mor

Anmeld

26. oktober 2010

eirene

Zafir skriver:

DET er jeg glad for at du har

Du har godt nok også været flittig i dag. Du er en super-sej mor.

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg har puslet børn x 2

Madet børn x 2

Badet børn x 2

Puttet børn x 2

Fået smil x 2

Nu snorksover de på 2. time og jeg er stadig lidt rystet over, hvor gode de er ved deres mor

Kanon

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

eirene skriver:

Du har godt nok også været flittig i dag. Du er en super-sej mor.

Og jeg glæder mig til at vi skal spise frokost sammen på torsdag

Anmeld

26. oktober 2010

eirene

Zafir skriver:

Og jeg glæder mig til at vi skal spise frokost sammen på torsdag

Også mig.

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Øhhh hold da op er det dig der er overskudsmor?!..

Hmm jamen her har jeg ikke rigtig sovet i nat pga. plukveer/snydeveer - og en søn der er ved at få kindtænder - så da jeg stod op for at sende drengene afsted valgte jeg altså lige og nuppe 2 timer Skal jo nyde at jeg kan det nu..!

Så hoppede jeg ellers i et langt varmt bad som jeg også skal nyde nu

Så ud at handle.

Så hjem og pakke ud og få kødet i fryseren osv.

Så lige nuppe en tur med støvsugeren og en klud. Syntes der trængte..!!

Hmm..!! så sidde på min gode store flade rumpe i sofaen og surfe lidt på nettet..!!

Hente Tinobassen som så ville være ude at lege lidt i haven - så det gjorde vi så alt imens vi ventede på farmand kom hjem..

Så kom farmand hjem og jeg ku så gå igang med maden..!

Spise.

Efter maden røg Tino i bad - så så vi lige 15mins. tegnefilm også sku han puttes..

Manden gik ud og rengjorde bilen mens jeg så tømte opvasker og satte i den igen..

Da han kom ind ja der var jeg fuldstændig smadret og sad på min "plads" i fifaen - Og der er jeg så ikke kommet længere nu.. Manden og knægten putter mens jeg tjekker baby.dk ENDNU engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.