Scanning af æg i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Jarnsaxa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak søde Jeg er meget spændt...

Kan jeg godt forstå!

Du må endelig opdatere os

2 mdr. til at vi skal prøve!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jarnsaxa skriver:

Kan jeg godt forstå!

Du må endelig opdatere os

2 mdr. til at vi skal prøve!!!!

Du kan tro jeg vil opdatere

uhhh 2 mdr det går stærkt. Det jo lige om lidt.

Håber det lykkes for jer hurtigt, for jeg ønsker ikke for nogen at de skal igennem alt det her...

Anmeld

27. oktober 2010

Jarnsaxa

Du kan tro jeg vil opdatere

uhhh 2 mdr det går stærkt. Det jo lige om lidt.

Håber det lykkes for jer hurtigt, for jeg ønsker ikke for nogen at de skal igennem alt det her...

Tak søde.

Tænk hvis vi begge snart er gravide Så må vi lave mødregruppe sammen.

Anmeld

27. oktober 2010

ønskebørn74

Jeg er SÅ spændt på hvordan det går i morgen. Skal scannes for første gang efter første omgang hormoner. Så håber inderligt at de udvikler sig som de skal og at der ikke er for mange.Aner jo ik hvordan min krop har taget imod hormonerne, men er ret så ramt af hormonerne i dag.

Der må dog gerne være 2 perfekte guldæg for min skyld. Bare ikke flere, for så for vi nok ikke lov, og må vente, hvilket jeg overhoved ikke kan holde ud at tænke på...

Pøj, pøj... Kan du heller ikke sove?? Er dødtræt, men kan ikke sove... Er så spændt...

Anmeld

27. oktober 2010

Maria.

Jeg er SÅ spændt på hvordan det går i morgen. Skal scannes for første gang efter første omgang hormoner. Så håber inderligt at de udvikler sig som de skal og at der ikke er for mange.Aner jo ik hvordan min krop har taget imod hormonerne, men er ret så ramt af hormonerne i dag.

Der må dog gerne være 2 perfekte guldæg for min skyld. Bare ikke flere, for så for vi nok ikke lov, og må vente, hvilket jeg overhoved ikke kan holde ud at tænke på...

Der er noget der er gået min næse forbi!! Vidste ikke du var startet på hormoner søde! Jeg må se at følge noget mere med håber det ser perfekt ud!

Anmeld

27. oktober 2010

Mullefisen2011

fingre for dig og håber det hele ser godt ud  Lige et held og lykke herfra..

Anmeld

27. oktober 2010

Miia90

hva tid skal du scannes ?

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

krydser alt hvad der krydses kan(;

Anmeld

27. oktober 2010

Sunflower

Hvordan er det gået?

Jeg håber alt er godt

Anmeld

27. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Der er noget der er gået min næse forbi!! Vidste ikke du var startet på hormoner søde! Jeg må se at følge noget mere med håber det ser perfekt ud!

Hehe, det er ok søde. Man kan ikke nå at følge med i alt.

Alting så rigtig fint ud. Skal scannes igen fredag.

Har et æg i hver side. 1 på 13 og 1 på 10 mm i dag.

Så ingen overstimulering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.