Scanning af æg i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
58 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er SÅ spændt på hvordan det går i morgen. Skal scannes for første gang efter første omgang hormoner. Så håber inderligt at de udvikler sig som de skal og at der ikke er for mange.Aner jo ik hvordan min krop har taget imod hormonerne, men er ret så ramt af hormonerne i dag.

Der må dog gerne være 2 perfekte guldæg for min skyld. Bare ikke flere, for så for vi nok ikke lov, og må vente, hvilket jeg overhoved ikke kan holde ud at tænke på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg krydser fingre for jer i morgen Jeg er sikker på, at det hele kommer til at gå rigtig fint Held og lykke!

Lisbeth

Anmeld

26. oktober 2010

Mutti2B

Hvor er det spændende 

Jeg  for at det hele ser helt perfekt ud og I kan komme vidre i processen

Anmeld

26. oktober 2010

Lisbeth1985 skriver:

Jeg krydser fingre for jer i morgen Jeg er sikker på, at det hele kommer til at gå rigtig fint Held og lykke!

Lisbeth

Tak skal du have søde. Jeg håber du har ret.

Anmeld

26. oktober 2010

Mutti2B skriver:

Hvor er det spændende 

Jeg  for at det hele ser helt perfekt ud og I kan komme vidre i processen

Tak søde. Ja det er spændende. Lidt for spændende efter min mening. Hehe

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er SÅ spændt på hvordan det går i morgen. Skal scannes for første gang efter første omgang hormoner. Så håber inderligt at de udvikler sig som de skal og at der ikke er for mange.Aner jo ik hvordan min krop har taget imod hormonerne, men er ret så ramt af hormonerne i dag.

Der må dog gerne være 2 perfekte guldæg for min skyld. Bare ikke flere, for så for vi nok ikke lov, og må vente, hvilket jeg overhoved ikke kan holde ud at tænke på...

Alt er krydset her 

Anmeld

26. oktober 2010

Tutter skriver:

Alt er krydset her 

Haha sej smiley, eller hvad man kalder det! Og tak

Anmeld

26. oktober 2010

Mutti2B

Tak søde. Ja det er spændende. Lidt for spændende efter min mening. Hehe

Uh, ja, kender det godt. Jeg kan jo næsten ikke sove i ugen op til

Anmeld

26. oktober 2010

CamillaValby

Wee smukke jeg også hihi.

Hvornår skal du så insemineres hvis de er som de skal ? på torsdag?

Anmeld

26. oktober 2010

AnneH

for at alt ser perfekt ud i morgen.

Og er spændt på hører hvordan det er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.