Dumt Spørgsmål.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

LBK

Laulund87 skriver:

Jeg kan også grine af det nu, men i øjeblikket tænkte jeg bare; "Hva fanden tror du selv?!" Selvom jeg selvfølgelig vidste hvad der foregik dernede, havde jeg altså nok af billederne af det i hovedet..

Ja, den var den tanke der strejfede mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Nej det tror jeg altså ikke man kan se, når man udvider sig

Men det minder mig om at under fødslen af min datter, spurgte jordemoderen om jeg vil have et spejl så jeg kunne se når hun kom ud NEJ TAK! fik jeg da lige sagt..

Ved ikke om man plejer at blive spurgt om sådan noget, men jeg skulle bare ikke nyde noget af det!

Heldigvis blev jeg ikke spurgt om det... Har aldrig hørt om at de spørger om det... For mig er det noget underligt noget... 

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Heldigvis blev jeg ikke spurgt om det... Har aldrig hørt om at de spørger om det... For mig er det noget underligt noget... 

Jeg synes også det var underligt

Anmeld

26. oktober 2010

Low

L_K skriver:

Jeg har bare tænkt, om de to ting ikke hænger sammen????????? Men du har nok ret..

Livmodermunden er en åbning som sidder helt oppe i toppen/bunden af skeden hvis man kan forklare det sådan

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Laulund87 skriver:

Men det minder mig om at under fødslen af min datter, spurgte jordemoderen om jeg vil have et spejl så jeg kunne se når hun kom ud NEJ TAK! fik jeg da lige sagt..

Ved ikke om man plejer at blive spurgt om sådan noget, men jeg skulle bare ikke nyde noget af det!

Haha det minder mig om at de sagde også til mig at min søn havde mørkt hår på hoved og at de næsten skulle tage et billede så jeg kunne se det og jeg tænkte bare: nej tak

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

griner - det sprugte hun også mig om - løftede mit hoved og nærmest UDBRØD : NEJ TAK HVAD TROR DU SELV...!!

No wonder mænderne er ved at gå til når de lige kommer til at se dernede..!!

Rasmus havde lagt og slappet af omme i dobbeltsengen ( nu tog min fødsel så også 3 døgn ), og da hans hoved er lige ved at komme skynder vi os at sige til Rasmus han skal komme om til mig.. Han står op, og skynder sig men han når så lige at se hovedet halvvejs ude..!! Hans ansigstudtryk sagde ALT - og jeg fortryder ABSOLUT IKKE at jeg ikke fik det møg spejl så jeg selv kunne se...

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

Low skriver:

Haha det minder mig om at de sagde også til mig at min søn havde mørkt hår på hoved og at de næsten skulle tage et billede så jeg kunne se det og jeg tænkte bare: nej tak

Haha de sagde også til mig at hun havde mørkt hår, fint nok, men det kan jeg godt vente med at se til hun ER ude

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

griner - det sprugte hun også mig om - løftede mit hoved og nærmest UDBRØD : NEJ TAK HVAD TROR DU SELV...!!

No wonder mænderne er ved at gå til når de lige kommer til at se dernede..!!

Rasmus havde lagt og slappet af omme i dobbeltsengen ( nu tog min fødsel så også 3 døgn ), og da hans hoved er lige ved at komme skynder vi os at sige til Rasmus han skal komme om til mig.. Han står op, og skynder sig men han når så lige at se hovedet halvvejs ude..!! Hans ansigstudtryk sagde ALT - og jeg fortryder ABSOLUT IKKE at jeg ikke fik det møg spejl så jeg selv kunne se...

Ej puha..Jeg er vildt ømskindet og kan slet ikke have med blod at gøre så jeg skulle bare slet ikke se noget..Jeg har altså heller ikke efterfølgende kigget efter om alt ser normalt ud..haha. Det regner jeg bare med

Stakkels din mand haha

Anmeld

26. oktober 2010

LouiseNielsen

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar....

Men nej, det kan du ikke selv se.... Men man kan mærke det med egne finger fik jeg afvide af min Jm! Har dog aldrig forsøgt, havde jeg ikke behov for...

Kram

Anmeld

26. oktober 2010

Mi

Jeg tror ikke at du kan se det. Men under min sidste fødsel (i vand), undersøgte jeg selv hvor langt Maja var fremme, og kunne tydelig mærke at hun kom længere ned. Det var fantastisk. Jordemoderen undersøgte mig kun en gang, inden jeg gik i vandet, resten stod jeg selv for og tog også selv imod hende. Det var helt fantastisk.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.