Dumt Spørgsmål.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

LBK

Hej Alle....

Jeg har et lidt dumt spørgsmål, men nu har jeg tænkt og tænkt, og synes nu det er dumt ikke at spørge.

Når man nærmer sig fødslen begynder man jo at åbne sig forneden...! Er det noget man selv kan se hvis man fx bruger et spejl????????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Amso

Jeg har faktisk tænkt på præcist det samme.. Om man selv kan se hvis man har åbnet sig..?? Så det skam ikke et dumt spørgsmål..

Anmeld

26. oktober 2010

morethanperfect

Heh .. Jeg har også tænkt på det .. Vå må håbe der kommer nogle fornuftige svar

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Det er livmoderåbningen og ikke skedeåbningen som åbner sig så jeg ville ikke mene at man kan se det

Anmeld

26. oktober 2010

LBK

Low skriver:

Det er livmoderåbningen og ikke skedeåbningen som åbner sig så jeg ville ikke mene at man kan se det

Jeg har bare tænkt, om de to ting ikke hænger sammen????????? Men du har nok ret..

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

Nej det tror jeg altså ikke man kan se, når man udvider sig

Men det minder mig om at under fødslen af min datter, spurgte jordemoderen om jeg vil have et spejl så jeg kunne se når hun kom ud NEJ TAK! fik jeg da lige sagt..

Ved ikke om man plejer at blive spurgt om sådan noget, men jeg skulle bare ikke nyde noget af det!

Anmeld

26. oktober 2010

LBK

Laulund87 skriver:

Men det minder mig om at under fødslen af min datter, spurgte jordemoderen om jeg vil have et spejl så jeg kunne se når hun kom ud NEJ TAK! fik jeg da lige sagt..

Ved ikke om man plejer at blive spurgt om sådan noget, men jeg skulle bare ikke nyde noget af det!

Hi Hi, ej det fik mig lige til at grine  undskyld

Men jeg ville have samme svar til min jordemoder. Jeg har godt nok ikke født før, men jeg ville da mene jeg også havde andet at tage mig til end at kigge i et spejl. .

Anmeld

26. oktober 2010

Ina33

Laulund87 skriver:

Hvor sjovt da jeg for 9½ år siden fødte min datter spurgte jordmoderen om præcist det samme. NEJ TAK sagde jeg også, men hun insisterede og blev ved med at holde det forbandede spejl, heldigvis kunne jeg ingenting se, fordi hun holdte det for højt...

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

L_K skriver:

Hi Hi, ej det fik mig lige til at grine  undskyld

Men jeg ville have samme svar til min jordemoder. Jeg har godt nok ikke født før, men jeg ville da mene jeg også havde andet at tage mig til end at kigge i et spejl. .

Jeg kan også grine af det nu, men i øjeblikket tænkte jeg bare; "Hva fanden tror du selv?!" Selvom jeg selvfølgelig vidste hvad der foregik dernede, havde jeg altså nok af billederne af det i hovedet..

Anmeld

26. oktober 2010

Laulund87

Loppe skriver:

Hvor sjovt da jeg for 9½ år siden fødte min datter spurgte jordmoderen om præcist det samme. NEJ TAK sagde jeg også, men hun insisterede og blev ved med at holde det forbandede spejl, heldigvis kunne jeg ingenting se, fordi hun holdte det for højt...

Seriøst? Jeg var blevet gal..Haha.

Jeg tror jeg råbte lidt, for hun spurgte kun én gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.