Det her må være en falsk test (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Leonora

Anonym skriver:

Skal de absolut vende sådan, som på dit billede? Troede det var ligegyldigt.. 

det er ligegyldigt hvad vej den vender....test stregen (som er den der viser om du har ægløsning) er den der tættest på der hvor du dypper den i urinen...den anden streg er en kontrol streg som altid skal komme..den viser bare at testen virker...så du skal se om test stregen er lige så tydelig som konrol st eller mere tydelig som på min...

Håber det hjalp lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

det er ligegyldigt hvad vej den vender....test stregen (som er den der viser om du har ægløsning) er den der tættest på der hvor du dypper den i urinen...den anden streg er en kontrol streg som altid skal komme..den viser bare at testen virker...så du skal se om test stregen er lige så tydelig som konrol st eller mere tydelig som på min...

Håber det hjalp lidt.

Tak for hjælpen, det hjalp meget. 

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har taget en ægløsningstest idag og jeg er ret sikker på den er falsk eller også er der noget fuldstændig galt med min cyklus. Sådan helt præcis ved jeg ikke hvor lang den egentlig er. 

Jeg fik mit mens i sidste uge og har det stadig lidt endnu. Ville så prøve at tage en test her i eftermiddags for at se hvad den sagde. 

Hvis den virkelig er positiv, kan det da umuligt lade sig gøre at den kan være positiv når jeg stadig har mit mens. 

Jeg er sikker på den er falsk. Her er et par billeder, så kan I også vurdere det. 

På forhånd tak for hjælpen! 

Er da sikker på den er god nok, ta et smut forbi lægen, få kvinder, har menstruation selvom de er gravide, og meget få har mens hele graviditeten igennem, men er vist sjældent, men man kan godt have mens selvom man er gravid, især den første gang.

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Er da sikker på den er god nok, ta et smut forbi lægen, få kvinder, har menstruation selvom de er gravide, og meget få har mens hele graviditeten igennem, men er vist sjældent, men man kan godt have mens selvom man er gravid, især den første gang.

Jamen. Jeg har testet negativ på en graviditetstest.. 

Anmeld

26. oktober 2010

Muffinmus

Altså nogle kan jo nogle gange få 2 streger uanset hvornår på måneden det er:-)

Andre kan kun få 2 streger lige op til ÆL og kort tid efter.

Igen, det er umuligt præcist at sige, men den er i hvert fald ikke helt normal. At din veninde er blevet gravid betyder ikke hun er gravid præcist på baggrund af den test, for som sagt kan sæd leve flere dage, så hun kan være blevet gravid flere dage efter hun har vist dig den test:-)

Et godt bud er evt at du har haft en biokemisk, da de der ÆL teste faktisk tit kan se en evt graviditet ret tidligt, men ikke altid. Jeg kunne, da jeg var gravid, teste KNALD positivt poå en ÆL test, selv men min g-test ikke var helt så klar:-)

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jamen. Jeg har testet negativ på en graviditetstest.. 

åh sorry, troede det var en graviditetstest du havde taget

Hm ja så ved ikke, udover de kan være ret så tricky de ÆL teste

Anmeld

27. oktober 2010

dithmer

Sunflower skriver:

Ok, men jeg ser stadig testen som negativ. Den vender på hovedet

Jo den vender da godt nok på hovedet. Det havde jeg ikke lige set, sorry.

Anmeld

27. oktober 2010

Lotus86

Jeg tror altså ikke der er noget som helst mærkeligt i den test, som tidligere skrevet, så er der jo nogen der uden problemer kan få to streger frem på en ægløsningstest igennem hele cyklussen, men før den er positiv, skal teststregen være lige så tydelig, eller tydeligere end kontrolstregen.

Og mht. din veninde, så kan man sagtens tage en test kl. 10 der viser negativ, og så tage en igen kl. 14 der er positiv, det er ikke altid lige let at fange helt præcist

Anmeld

27. oktober 2010

82Miraklet

Anonym skriver:

Er venstrehåndet til det meste, så det er nok derfor den vender forkert. Troede disse teste kunne vende forkert, troede det var lige meget.

Det er også fuldstændigt lige meget hvilken vej den vender....det er stregen tættest på MAX, du skal se ændring af og den skal blive stærkere om end ikke mere kraftig end den anden...

Anmeld

27. oktober 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Altså nogle kan jo nogle gange få 2 streger uanset hvornår på måneden det er:-)

Andre kan kun få 2 streger lige op til ÆL og kort tid efter.

Igen, det er umuligt præcist at sige, men den er i hvert fald ikke helt normal. At din veninde er blevet gravid betyder ikke hun er gravid præcist på baggrund af den test, for som sagt kan sæd leve flere dage, så hun kan være blevet gravid flere dage efter hun har vist dig den test:-)

Et godt bud er evt at du har haft en biokemisk, da de der ÆL teste faktisk tit kan se en evt graviditet ret tidligt, men ikke altid. Jeg kunne, da jeg var gravid, teste KNALD positivt poå en ÆL test, selv men min g-test ikke var helt så klar:-)

Så i princippet kunne jeg godt være gravid nu eller misforstår jeg helt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.