Det her må være en falsk test (Med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.413 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har taget en ægløsningstest idag og jeg er ret sikker på den er falsk eller også er der noget fuldstændig galt med min cyklus. Sådan helt præcis ved jeg ikke hvor lang den egentlig er. 

Jeg fik mit mens i sidste uge og har det stadig lidt endnu. Ville så prøve at tage en test her i eftermiddags for at se hvad den sagde. 

Hvis den virkelig er positiv, kan det da umuligt lade sig gøre at den kan være positiv når jeg stadig har mit mens. 

Jeg er sikker på den er falsk. Her er et par billeder, så kan I også vurdere det. 

På forhånd tak for hjælpen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Sunflower

Den er ikke falsk men NEGATIV. Begge streger skal være lige tydelige - så er den positiv

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Den er ikke falsk men NEGATIV. Begge streger skal være lige tydelige - så er den positiv

Hehe jeg betegner falsk ligesom negativ lige med teste.  

Synes bare det er så mærkeligt at der er flere forskellige meninger med de ægløsningsteste. Kender en som havde et test som min her på billederne, hvor den var positiv og blev gravid i første hug. 

Så det er enormt svært hvad man skal forholde sig til. Fordi der er delte meninger om at den er positiv eller negativ. 

Anmeld

26. oktober 2010

dithmer

Sunflower skriver:

Nej det er nemlig ikke rigtigt. Teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen. Du kan sagtens ha to røde streger hele din cyklus. Den test på billeder er klart positiv og det kan den også sagtens være selvom du har din mens endnu. Nogle få piger har rigtig tidlig Æl og få sent, som mig selv (21 dagen).

Prøv at hør din læge, ellers tag en test mere og se hvordan den svinger.

Anmeld

26. oktober 2010

Mette 28

Den er først positiv når de er lige tydelige, grunden til at hende du kender blev gravid efter er nok at sæden kan leve i en op til 3-4 døgn så hun har haft ægløsning i en af de dage efter hun tog testen...

Anmeld

26. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Synes bare det er så mærkeligt at der er flere forskellige meninger med de ægløsningsteste. Kender en som havde et test som min her på billederne, hvor den var positiv og blev gravid i første hug. 

Så det er enormt svært hvad man skal forholde sig til. Fordi der er delte meninger om at den er positiv eller negativ. 

Jeg har selv nogen af dem liggende , men fik aldrig brug for dem

Jeg går udfra at du gerne vil være gravid , da vi "prøvede" at få barn , der havde vi bare sex på alm vis uden at teste med alt det der , tror det kan gøre en mere forvirret end klog . 

Så prøv at lade vær at bruge dem , men bare have sex hver 2 dag ca . Så burde det ske alligevel. 

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Det er godt nok svært hvad man skal forholde sig til. 

Anmeld

26. oktober 2010

Sunflower

Anonym skriver:

Hvilket er årsagen til at jeg bruger digitale tests. Så er jeg fri for al den spekuleren

Anmeld

26. oktober 2010

Sunflower

dithmer skriver:

Nej det er nemlig ikke rigtigt. Teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen. Du kan sagtens ha to røde streger hele din cyklus. Den test på billeder er klart positiv og det kan den også sagtens være selvom du har din mens endnu. Nogle få piger har rigtig tidlig Æl og få sent, som mig selv (21 dagen).

Prøv at hør din læge, ellers tag en test mere og se hvordan den svinger.

Ok, men jeg ser stadig testen som negativ. Den vender på hovedet

Anmeld

26. oktober 2010

BabyAnno2012

Vender testen ikke "forkert" ?

normalt er "håndtaget" mod højre, og tis feltet mod venstre. (ved ik om det gir mening) men de æl teste jeg har taget har vendt modsat. og hvis det er tilfældet her, så er den negativ.

hvis den skal være positiv skal den enten være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.