Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Feeeeeest hvor han bare ligner dig
(Har dog kun set dig på dine profil billeder, men smilet ligner da helt vildt......)
Men dejlig er han da helt sikkert, så du er ikke den eneste der sys det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: nej og sikke da et fantastisk smil
nej og sikke da et fantastisk smil
Ja :-)
Loa skriver: Feeeeeest hvor han bare ligner dig (Har dog kun set dig på dine profil billeder, men smilet ligner da helt vildt......) Men dejlig er han da helt sikkert, så du er ikke den eneste der sys det
Mange tak :-)Ja han har et fantastisk smil!
Din datter er også bare lækker!
hvor ser han bare fantastisk dejlig ud, og sikke han dog forstår at charme sig ind på folk(;
dejlig knægt du har dig der(;
NatasjaL skriver: Mange tak :-)Ja han har et fantastisk smil! Din datter er også bare lækker!
Tak
Alberts/ skriver: hvor ser han bare fantastisk dejlig ud, og sikke han dog forstår at charme sig ind på folk(; dejlig knægt du har dig der(;
Tusind tak, ja har en stor charmetrold ;-)
NatasjaL skriver: Tusind tak, ja har en stor charmetrold ;-)
ja man kan ikek andet end at smile når man ser ham
Alberts/ skriver: ja man kan ikek andet end at smile når man ser ham
Nej, og så bliver man da lidt stolt, når folk siger han ligner sin moooar ;-)
NatasjaL skriver: Nej, og så bliver man da lidt stolt, når folk siger han ligner sin moooar ;-)
hihi ja forstår jeg sørme godt,
jeg får den modsatte kommentar om min søn,"han ligner dig godt nok ikke" haha
Alberts/ skriver: hihi ja forstår jeg sørme godt, jeg får den modsatte kommentar om min søn,"han ligner dig godt nok ikke" haha
Den får jeg om vores datte, så siger jeg altid " jamen hun har ogsså en far ;-) " hehe. Og hun ligner ham på en prik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128