Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullebobs skriver: Han er da bare læks! Og meget smilende Kram fra Trine PS. Hvor har du købt den heldragt med den buskede sorte barbapapa? Den er da bare så fin...
Han er da bare læks! Og meget smilende
Kram fra Trine
PS. Hvor har du købt den heldragt med den buskede sorte barbapapa? Den er da bare så fin...
Jeg blander mig lige. Jeg er ret sikker på jeg har set den i H&M
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Jeg blander mig lige. Jeg er ret sikker på jeg har set den i H&M
Tak for det - tænkte det nok. Det ligner også deres andre med Barbapapa.
Hvor er han dejlig
Amso skriver: Hvor er han cute...! En rigtig basse-mand.. Han ser ud til at være en rigtig tilfreds dreng....?
Hvor er han cute...!
En rigtig basse-mand.. Han ser ud til at være en rigtig tilfreds dreng....?
Det tror jeg bestemt også han er, tror ikke jeg får nemmere dreng ;-)
A&F skriver: Han er da bare nuttet og lækker. Kan godt forstå, at du vil vise ham frem
Han er da bare nuttet og lækker. Kan godt forstå, at du vil vise ham frem
Mange tak
D & A's mor skriver: Hvor ser han sød ud - gode kinder
Hvor ser han sød ud - gode kinder
Rigtig gode kinder! ;-)
morethanperfect skriver: Orrr . Hvor jeg da bare håber min søn blir ligeså dejlig .. BTW , hvor har du købt den dragt med bilerne ?
Orrr . Hvor jeg da bare håber min søn blir ligeså dejlig ..
BTW , hvor har du købt den dragt med bilerne ?
Hehe ;-)
Det er en øko dragt fra a-z :-)
nutche skriver: kan godt forstå du har behov for at vise sådan en charmebøf frem
kan godt forstå du har behov for at vise sådan en charmebøf frem
Kan man være andet end stolt?
Frk.S skriver: Nej, det er du bestemt ikke. Han er da bare monster nuttet - hvis man ikke var skruk i forvejen, så bliver man det da af sådan en charmetrold.
Nej, det er du bestemt ikke.
Han er da bare monster nuttet - hvis man ikke var skruk i forvejen, så bliver man det da af sådan en charmetrold.
Hvor er du sød :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128