Sover I også dårligt allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

SoffiLine

Tinehh skriver:

Puha, så har jeg det jo slet ikke slemt i forhold til  ..

- Klokken 6 om morgenen!! Det kunne jeg slet ikke klare, hvis det var mig.. Står op 05:45, hver dag stortset for at møde i skole 08:15.. Det er hård kost for kroppen når man ikke sover ordentligt igennem!

Håber meget for dig at det bliver bedre med tiden, selvom det er sååå træls nu

det er så træls, og er smadret hele dagen. hader ikke at kunne sove + har så meget uro i mine ben  er ved at være rigtig træt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Maria-s

Jeg lider også rigtig meget af uro i både ben og arme og vågner tit flere gange hver nat. Lige pt ikke så tit fordi jeg skal tisse, men jeg vender og drejer mig i en uendelighed i løbet af natten og så vågner jeg ved den mindste lyd fra vores hunde. Det er nok "mor genet" der spiller ind og øver sig på at der kommer en baby der skal lyttes efter

Så jeg jeg har det også svært med min nattesøvn. Min kæreste synes jeg sover en masse, men når man vågner en masse gange i løbet af natten, så er 7-8 timer bare ikke meget synes jeg  og jeg eeeeeelsker ellers at sove....  

Maria 21+4

Anmeld

27. oktober 2010

Silas&Mille

Du er slet ikke den eneste. Jeg er selv 30+0 i dag (), men har sovet rigtig rigtig dårligt de sidste 15-16 uger.

Da jeg var omkring 17 uger henne kunne man ikke se på mig at jeg er gravid, maven have ikke vist sig rigtig på det tidspunkt, så troede bare det var mig der var noget galt med.

Snakkede med min jordemoder og hun sagde at det er meget normalt, da man lidt ubevidst ikke ligger sig for meget om på maven og lidt pga hormoner. Ved ikke om det passer, men det gav mening for mig

Nu er maven bare i vejen så jeg ikke kan finde en ordentlig liggestilling

Anmeld

27. oktober 2010

NessaXenia

jeg sover elendigt om natten

vender og drejer mig 1000 gange i løbet af en nat, vågner konstant og kan ikke sove igen, og ligger dårligt uanset hvordan jeg ligger. og det er røv irriterende når man skal være i stand til at tage i skole kl 7 med toget..

og jeg er 'kun' 11+0 idag..

Anmeld

27. oktober 2010

thilde-tusindfryd

tinasmor skriver:

Ved min første graviditet så kunne jeg overhoved ikke sove næsten fra dag et. og nu er det det samme, hvor jeg venter nr 2. Totalt mærkeligt!

Jeg sov godt de første 14 dage af min graviditet og siden har jeg bare sovet af H til. Får nogle dage ikke ret meget nattesøvn.

Men jeg har generelt i perioder haft problemer med at sove, så jeg kan ikke entydigt sige, at det er pga graviditeten.

Anmeld

27. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Jeg har generelt også mange problemer med  uro i ben og ind imellem også arme. Det er rigtig  træls. Det hjælper mig med strækøvelser og så at få noget motion - altså bruge musklerne og kroppen. Men ikke for meget, for så får jeg også uro.

Anmeld

27. oktober 2010

AA10

det er du vidst ikke alene om... har haft de problemer siden uge 20 og det bliver ikke bedre.... desværre...

Anmeld

27. oktober 2010

Aprilmor11

Puha .. Jeg er 15 uger henne og har også altid lagt på maven .. Men man kan godt mærke at det nu begynder at ændre sig helt vildt derinde .. Sover rigtig dårligt, har svært ved at falde i søvn, og vågner hver halvanden time og fast hver morgen 7 - 7.30 .. Åhh, det er bare så træls .. Men tager det med et smil, for ved at der kommer noget godt ud a det :b

Anmeld

27. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg har slet ikke sovet  igennem under hele graviditeten..................

har vælret oppe og tisse HVER nat..... og er i uge 34 nu, og er sååå træt af det...
Og jeg glæder mig til at kunne ligge på maven igen.... Jo længere du kommer hen, jo sværere er det at finde en god sovestiling.... det er med at tænkte kreativt, med puder dyner osv hehe....

Men det er det hele værd, der kommer jo noget godt ud af de elendigheder i sidste ende :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.