Sover I også dårligt allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Tinehh

Hejsa piger ..

- Jeg tænkte lidt, er der andre end mig (17+6) der allerede nu har problemer med at sove ordentligt om natten??!

Synes godt nok det er tidligt, selvfølgelig vokser maven, men den er jo ikke kæmpe endnu, langt fra.. Men jeg sover bare så dårligt om natten.. Vender og drejer mig hele tiden!

Men det er måske bare sådan det er og man kan vel ligeså godt vænne sig til det!? Øv øv ..

Elsker at sove på maven, men det kan bare ikke lade sig gøre mere, da det gør for ondt..

Det hele spænder og man bliver godt nok irriteret.. Orh' træls med det brokkeri, men måtte lige af med det!

Tine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

birthee

Du er ikke den eneste!!! Jeg er idag 16+6, og jeg er faktisk vågen hver 4. time, for at komme op at tisse... Desuden kan jeg heller ikke sove på maven mere, den er begyndt at fylde for meget... Og så er det med en pude mellem benene, når jeg sover på siden...

Så du er ikke den eneste, og der går nok lidt tid inden det går over igen - men der venter noget godt i sidste ende!!!

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

jeg fik heller ikke sovet så meget da jeg var deromkring men det er heldigvist vendt igen og jeg kan sove igennem om natten hvis der ikke er andre gener der gør at jeg ikke kan sove længe... og jeg er nu 29+5.. så det kan vende igen... måske ikke...  men øv hvor er det trælst at skulle vinde farvel til den gode nattesøvn selvom man gerne vil have barn osv så er nattesøvnen noget af det værste der bliver taget fra en... 

Anmeld

26. oktober 2010

SoffiLine

Har det på samme måde, kan ikke sove om natten. Sover først ved 6 tiden om morgenen & den er sikker næsten hver dag. Vender & drejer mig, kan ikke finde en ordentlig måde at ligge på så jeg ikke føler min mave er i vejen :s 

Er 19+5 idag & min mave vokser i den vildeste fart 

Anmeld

26. oktober 2010

Tinehh

Super dejligt man ikke er alene om det!

- Men ja, det er bare noget af det ærgeligste med søvn, den er så vigtig.. Og selvom man går tidligt i seng for at få en masse søvn, som man har brug for, så er man bare ikke veludvilet når man står op.. Og tisseriet er også et problem her, selvom det heldigvis er blevet lidt mindre den sidste uges tid..

Anmeld

26. oktober 2010

Tinehh

SoffiLine skriver:

Har det på samme måde, kan ikke sove om natten. Sover først ved 6 tiden om morgenen & den er sikker næsten hver dag. Vender & drejer mig, kan ikke finde en ordentlig måde at ligge på så jeg ikke føler min mave er i vejen :s 

Er 19+5 idag & min mave vokser i den vildeste fart 

Puha, så har jeg det jo slet ikke slemt i forhold til  ..

- Klokken 6 om morgenen!! Det kunne jeg slet ikke klare, hvis det var mig.. Står op 05:45, hver dag stortset for at møde i skole 08:15.. Det er hård kost for kroppen når man ikke sover ordentligt igennem!

Håber meget for dig at det bliver bedre med tiden, selvom det er sååå træls nu

Anmeld

26. oktober 2010

SoffiLine

Tinehh skriver:

Super dejligt man ikke er alene om det!

- Men ja, det er bare noget af det ærgeligste med søvn, den er så vigtig.. Og selvom man går tidligt i seng for at få en masse søvn, som man har brug for, så er man bare ikke veludvilet når man står op.. Og tisseriet er også et problem her, selvom det heldigvis er blevet lidt mindre den sidste uges tid..

Åh jeg tisser os konstant, og det føles som om jeg skal tisse heeelt vildt, men når jeg kommer på toilettet kommer der ingenting ud næsten :s åh det er træls.

Anmeld

26. oktober 2010

Tinehh

Jaa, det er ikke sådan når det hele trykker på blæren..

- Har selv følelsen af at jeg har en mega stor fyldt blære, men som du siger så kommer der ikke ligeså meget som man egentlig har følelsen af!

Anmeld

26. oktober 2010

tinasmor

Ved min første graviditet så kunne jeg overhoved ikke sove næsten fra dag et. og nu er det det samme, hvor jeg venter nr 2. Totalt mærkeligt!

Anmeld

26. oktober 2010

Tinehh

Jaa, plus at tankerne bare kører rundt omkring det hele..

- Jeg er samtidig begyndt at mærke den lille Bebs der laver bobler i maven på mig .. Synes egentlig det var lidt tideligt, men den er nu god nok .. Og det er jo mest når man ligger helt stille og det er bare så dejligt.. Så det ligger man jo også og nyder ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.