Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind at alle sammen
Ja nu er jeg jo ikke skide stolt af den kage da jeg havde fået lavet en rigtig grim samling lige midt i ansigtet Men det er nok kun rimeligt at jeg smider et billede af den når jeg deler det andet. Nu har jeg så heldigvis mulighed for at få oprejsning da de gerne vil have en kage magen til..hehe
Knuz Michelle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Hej tøser Må altså lige dele en nyhed med jer som jeg er så spændt og glad ved:-) For noget tid siden lavede jeg en Paul Frank abekage. (som jeg ikke var tilfreds med!) Denne kage lagde jeg billeder af herinde og sørme om jeg ikke lige pludselig blev kontaktet af Paul Frank Danmark! Deres PR og Brand manager havde set billedet af kagen og synes den var SÅ fin..lol.. De tilbød mig en goddiebag med forskellige Paul Frank ting og jeg tog pænt imod. Men da jeg åbnede pakken havde de vedlagt et brev hvori de spurgte om jeg kunne være interesseret i at lave nogle kager til dem til nogle af deres arrangementer! WHAT!!?? MIG??:-) Vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, men besluttede mig for at kaste mig ud i det. Jeg har lige snakket med hende der havde kontaktet mig og er nu booket til at lave 3 kager til et arrangement i februar! Synes det er lidt vildt og glæææder mig til at lave dem! Nå men altså.. ville bare lige dele mit store smil.. hehehe Knuz Michelle
Hej tøser
Må altså lige dele en nyhed med jer som jeg er så spændt og glad ved:-)
For noget tid siden lavede jeg en Paul Frank abekage. (som jeg ikke var tilfreds med!) Denne kage lagde jeg billeder af herinde og sørme om jeg ikke lige pludselig blev kontaktet af Paul Frank Danmark!
Deres PR og Brand manager havde set billedet af kagen og synes den var SÅ fin..lol.. De tilbød mig en goddiebag med forskellige Paul Frank ting og jeg tog pænt imod. Men da jeg åbnede pakken havde de vedlagt et brev hvori de spurgte om jeg kunne være interesseret i at lave nogle kager til dem til nogle af deres arrangementer! WHAT!!?? MIG??:-)
Vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, men besluttede mig for at kaste mig ud i det. Jeg har lige snakket med hende der havde kontaktet mig og er nu booket til at lave 3 kager til et arrangement i februar! Synes det er lidt vildt og glæææder mig til at lave dem!
Nå men altså.. ville bare lige dele mit store smil.. hehehe
SEJT! Tillykke med det og held og lykke med det hele. Hvor er fedt.
Øv jeg kan desværre ikke se kagen. /:
Ej.. har copy/pasted mit indlæg fra kageklubben inde på Min Mave... og det var derinde hun havde spottet min kage
BabyMus skriver: Øv jeg kan desværre ikke se kagen. /:
Hmmm... mærkeligt.. Plejer at virke fint nok og kan selv se billedet.
Her er et link så http://www.facebook.com/photo.php?fbid=424810818483&set=a.388130753483.166230.673063483&ref=fbx_album
Jamen nogen gange er der billeder herinde jeg ikke kan se. Både på min arbejdscomputer her og min egen derhjemme. Så tror ikke det er noget med dit billede. (:
Jeg ser det lige når jeg kommer hjem, de har spærret for Facebook herude nemlig..
Jeg kan sagtens se den og synes det er en flot kage!!
Ej, hvor er du sej...hvor ser den bare lækker ud - mums!
Ei hvor sejt, jeg synes deres brand er fedt. Har selv en PF cover på min Iphone.
Så nu kunne jeg se den på min egen comp. Hvor er den bare fiiiiin. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128