Weee.. Jeg må lige dele med jer.-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Polkaprik

Hej tøser

Må altså lige dele en nyhed med jer som jeg er så spændt og glad ved:-)

For noget tid siden lavede jeg en Paul Frank abekage. (som jeg ikke var tilfreds med!) Denne kage lagde jeg billeder af herinde og sørme om jeg ikke lige pludselig blev kontaktet af Paul Frank Danmark! 

Deres PR og Brand manager havde set billedet af kagen og synes den var SÅ fin..lol.. De tilbød mig en goddiebag med forskellige Paul Frank ting og jeg tog pænt imod. Men da jeg åbnede pakken havde de vedlagt et brev hvori de spurgte om jeg kunne være interesseret i at lave nogle kager til dem til nogle af deres arrangementer! WHAT!!??  MIG??:-)

Vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, men besluttede mig for at kaste mig ud i det. Jeg har lige snakket med hende der havde kontaktet mig og er nu booket til at lave 3 kager til et arrangement i februar! Synes det er lidt vildt og glæææder mig til at lave dem!

Nå men altså.. ville bare lige dele mit store smil.. hehehe

Knuz Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

MortilTheodor

Ej hvor fedt - tillykke med det!

Anmeld

26. oktober 2010

Isabella_mor

Sejt.. Tillykke med det.. det er sgu da cool

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

ej så fedt kæmpe tillykke

Anmeld

26. oktober 2010

Manakauapo

Hvor er det fedt for dig!!! Stort tillykke med det!

Anmeld

26. oktober 2010

Nemesis

Blæret! Aner ikke hvem Frankieaben er, men sejt!

:-) Sisse

Anmeld

26. oktober 2010

Snartmor:-)

Sejt -ved heller ikke hvem det er. Men super godt gået

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Flot!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Polkaprik skriver:

Hej tøser

Må altså lige dele en nyhed med jer som jeg er så spændt og glad ved:-)

For noget tid siden lavede jeg en Paul Frank abekage. (som jeg ikke var tilfreds med!) Denne kage lagde jeg billeder af herinde og sørme om jeg ikke lige pludselig blev kontaktet af Paul Frank Danmark! 

Deres PR og Brand manager havde set billedet af kagen og synes den var SÅ fin..lol.. De tilbød mig en goddiebag med forskellige Paul Frank ting og jeg tog pænt imod. Men da jeg åbnede pakken havde de vedlagt et brev hvori de spurgte om jeg kunne være interesseret i at lave nogle kager til dem til nogle af deres arrangementer! WHAT!!??  MIG??:-)

Vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, men besluttede mig for at kaste mig ud i det. Jeg har lige snakket med hende der havde kontaktet mig og er nu booket til at lave 3 kager til et arrangement i februar! Synes det er lidt vildt og glæææder mig til at lave dem!

Nå men altså.. ville bare lige dele mit store smil.. hehehe

Knuz Michelle

Tillykke Kan du ikke linke til tråden hvor du har lagt billedet? Bliver jo nysgerrig nu

Anmeld

26. oktober 2010

BabyMus

Nej jamen hvor sjovt. Det er sgu da stort! Tænk de har set det. Er billederne kun lagt her eller også andre steder? Det er da bare sjovt de lige har fundet frem til det synes jeg. (:

Har ikke lige set billederne af kagen, men den abe er så sej. (:

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.