opdate på køb af hus !!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den blev solgt inden vi fik set den

Men det er ok, vi vil gerne finde noget i stuen, og vi vil vist gerne blive i centrum... for nu.

Hmm. Jeg har nok bare forvekslet det med et andet hus tror jeg

Det er et dejligt hus, håber i får det.

Tak, håber jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mette.

Muffi . skriver:

Spurgte jer til råds om nogen af jeg kunne bo med en tog bane i baghaven   Nu har vi besluttet at vi kan godt , vi er vilde med huset og stedet hvor det ligger så vi må leve med 1 spor og lokal toget omme bagved .. Vi har nu givet et bud (vil ikke betale fuld pris)   +

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=34000147&cid=s01m05

Jeg tror altså det er fint!! Mine forældre bor med tog lige om hjørnet - også bare et som kører 1 gang i timen - og man høre det faktisk slet ikke.

for i får huset..

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Mette. skriver:

Jeg tror altså det er fint!! Mine forældre bor med tog lige om hjørnet - også bare et som kører 1 gang i timen - og man høre det faktisk slet ikke.

for i får huset..

Tak vi håber også ,,

Anmeld

27. oktober 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Hey søde   Vi har spekuleret meget , også om vi nogensinde ville få det solgt igen ,,, Vi kan se sælger selv har givet 2.8 for 4 år siden ( mener jeg det var) og for at være ærlig har vi kun budt 2.2 dvs 400000 under pris   Men vi syntes det er et fair bud , sælger tænker til i morgen såå nu må vi se ,,,

God bud...jeg turde ikke skrive det, fordi jeg ikke vil lege "kloge-åge" men det er rigtigt fint bud I har givet !!!! Er lidt lettet over at læse det, fordi man skal altså presse citronen. Det vil faktisk havde stor betydning for jer. Jeg mener stadigt, at man skal købe, hvis det bare lige er DET hus, man gerne vil have. Man skal bare sørge for at presse prisen ;-) 

HELD OG LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!! Krydser fingre for jer! 

Anmeld

27. oktober 2010

FrkT

Håber I får det.... og en masse  til jer.

Syntes det var godt I valgte det, når det nu var jeres drømmehus 

Anmeld

27. oktober 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

God bud...jeg turde ikke skrive det, fordi jeg ikke vil lege "kloge-åge" men det er rigtigt fint bud I har givet !!!! Er lidt lettet over at læse det, fordi man skal altså presse citronen. Det vil faktisk havde stor betydning for jer. Jeg mener stadigt, at man skal købe, hvis det bare lige er DET hus, man gerne vil have. Man skal bare sørge for at presse prisen ;-) 

HELD OG LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!! Krydser fingre for jer! 

Tak   Vi har stadig intet hørt ..

Anmeld

27. oktober 2010

Lady Marion <3

FrkT skriver:

Håber I får det.... og en masse  til jer.

Syntes det var godt I valgte det, når det nu var jeres drømmehus 

Tak søde

Anmeld

11. november 2010

Diana...

Hvad hvordan gik det med huset? Fik i det eller? 

Anmeld

11. november 2010

Pia.

Diana... skriver:

Hvad hvordan gik det med huset? Fik i det eller? 

Sjovt jeg har tænkt at skulle skrive og spørge om det samme...

Det er smadder spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.