Muffi . skriver:
Spurgte jer til råds om nogen af jeg kunne bo med en tog bane i baghaven
Nu har vi besluttet at vi kan godt , vi er vilde med huset og stedet hvor det ligger så vi må leve med 1 spor og lokal toget omme bagved .. Vi har nu givet et bud (vil ikke betale fuld pris) + 
http://www.edc.dk/Sag/?Pid=34000147&cid=s01m05
Hejsa Muffi!!
Jeg har også prøvet at forelske mig i et hus med en jernbane i baghaven. Det smukkeste og største hus!!! Vi valgte den dog fra til sidst pga. jernbanen
. Jeg synes bestemt, at det er fint at købe sig et hus med en jernbane i baghaven. Hvis I elsker dét hus, så er det dét vigtigste. MEN jeg mener også, at I skal gøre jer klart, at det kan have nogle konsekvenser. Det kan være meget svært at sælge et sådan hus...og den eneste måde at få det solgt på er nogle gange at gå ekstra ned i pris. Derfor håber jeg, at I har presset prisen EKSTRA meget. Det hus vi kiggede på var til salg i 4 år før det endeligt blev solgt, til trods for at det var det smukkeste hus. Det faldt en halv million på 1 år siden vi stod og så på det indtil det blev solgt. Men bare fordi det var sådan for os behøver det jo ikke være sådan for jer. Jeg synes bestemt, at huset ser vildt dejligt ud og jeg håber, at I får det til den pris I gerne vil give. Bare giv den gas ;-) Det er jo spritnyt og det hele...!
JEG
FOR JER!!!!!!!!
Kram Lisbeth (som bor sammen med en ejendomsmægler, ha ha).
Anmeld