opdate på køb af hus !!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Muffi . skriver:

He he ja ,,   2.2 mill. 

Øv det var også en sjat at tabe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

henh01

Muffi . skriver:

He he ja ,,   2.2 mill. 

Det er da ikke frækt.. Vi har jo krisetider...

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

henh01 skriver:

Det er da ikke frækt.. Vi har jo krisetider...

Det jo det he he

Anmeld

26. oktober 2010

Nemesis

Lækkert hus! Er det lokalbanen til helsingør eller hundested der så kører forbi?

I skal nok vænne jer til det. JEg er vokset op med vanløst st. i baghaven og bemærkede det aldrig :-)

Sisse

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi . skriver:

Spurgte jer til råds om nogen af jeg kunne bo med en tog bane i baghaven   Nu har vi besluttet at vi kan godt , vi er vilde med huset og stedet hvor det ligger så vi må leve med 1 spor og lokal toget omme bagved .. Vi har nu givet et bud (vil ikke betale fuld pris)   +

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=34000147&cid=s01m05

Ih sjovt, jeg husker huset anderledes, eller var det måske et andet?

Det er rigtig flot, og god beliggenhed. Toget vender i jer til.

Håber i får det til bud prisen . Der kan i godt blive rigtig glade.

Anmeld

26. oktober 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Spurgte jer til råds om nogen af jeg kunne bo med en tog bane i baghaven   Nu har vi besluttet at vi kan godt , vi er vilde med huset og stedet hvor det ligger så vi må leve med 1 spor og lokal toget omme bagved .. Vi har nu givet et bud (vil ikke betale fuld pris)   +

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=34000147&cid=s01m05

Hejsa Muffi!!

Jeg har også prøvet at forelske mig i et hus med en jernbane i baghaven. Det smukkeste og største hus!!! Vi valgte den dog fra til sidst pga. jernbanen. Jeg synes bestemt, at det er fint at købe sig et hus med en jernbane i baghaven. Hvis I elsker dét hus, så er det dét vigtigste. MEN jeg mener også, at I skal gøre jer klart, at det kan have nogle konsekvenser. Det kan være meget svært at sælge et sådan hus...og den eneste måde at få det solgt på er nogle gange at gå ekstra ned i pris. Derfor håber jeg, at I har presset prisen EKSTRA meget. Det hus vi kiggede på var til salg i 4 år før det endeligt blev solgt, til trods for at det var det smukkeste hus. Det faldt en halv million på 1 år siden vi stod og så på det indtil det blev solgt. Men bare fordi det var sådan for os behøver det jo ikke være sådan for jer. Jeg synes bestemt, at huset ser vildt dejligt ud og jeg håber, at I får det til den pris I gerne vil give. Bare giv den gas ;-) Det er jo spritnyt og det hele...!

JEG  FOR JER!!!!!!!! 

Kram Lisbeth (som bor sammen med en ejendomsmægler, ha ha). 

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

ladydan1 skriver:

Lækkert hus! Er det lokalbanen til helsingør eller hundested der så kører forbi?

I skal nok vænne jer til det. JEg er vokset op med vanløst st. i baghaven og bemærkede det aldrig :-)

Sisse

Ja det er et super lækkert hus og det er toget til Gilleleje der kører bagved   Jeg er også overbevist om at vi vænner os til det ,,

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Hejsa Muffi!!

Jeg har også prøvet at forelske mig i et hus med en jernbane i baghaven. Det smukkeste og største hus!!! Vi valgte den dog fra til sidst pga. jernbanen. Jeg synes bestemt, at det er fint at købe sig et hus med en jernbane i baghaven. Hvis I elsker dét hus, så er det dét vigtigste. MEN jeg mener også, at I skal gøre jer klart, at det kan have nogle konsekvenser. Det kan være meget svært at sælge et sådan hus...og den eneste måde at få det solgt på er nogle gange at gå ekstra ned i pris. Derfor håber jeg, at I har presset prisen EKSTRA meget. Det hus vi kiggede på var til salg i 4 år før det endeligt blev solgt, til trods for at det var det smukkeste hus. Det faldt en halv million på 1 år siden vi stod og så på det indtil det blev solgt. Men bare fordi det var sådan for os behøver det jo ikke være sådan for jer. Jeg synes bestemt, at huset ser vildt dejligt ud og jeg håber, at I får det til den pris I gerne vil give. Bare giv den gas ;-) Det er jo spritnyt og det hele...!

JEG  FOR JER!!!!!!!! 

Kram Lisbeth (som bor sammen med en ejendomsmægler, ha ha). 

Hey søde   Vi har spekuleret meget , også om vi nogensinde ville få det solgt igen ,,, Vi kan se sælger selv har givet 2.8 for 4 år siden ( mener jeg det var) og for at være ærlig har vi kun budt 2.2 dvs 400000 under pris   Men vi syntes det er et fair bud , sælger tænker til i morgen såå nu må vi se ,,,

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih sjovt, jeg husker huset anderledes, eller var det måske et andet?

Det er rigtig flot, og god beliggenhed. Toget vender i jer til.

Håber i får det til bud prisen . Der kan i godt blive rigtig glade.

Ja det ligger lige ned til slottet   Hmm mener da i har set det her hus før ,,, øhh nej , har før øvrigt haft en række hus på før og et træ hus , måske det er dem du tænker på   Hvordan gik det med den lejlighed i skulle se på ???

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi . skriver:

Ja det ligger lige ned til slottet   Hmm mener da i har set det her hus før ,,, øhh nej , har før øvrigt haft en række hus på før og et træ hus , måske det er dem du tænker på   Hvordan gik det med den lejlighed i skulle se på ???

Den blev solgt inden vi fik set den

Men det er ok, vi vil gerne finde noget i stuen, og vi vil vist gerne blive i centrum... for nu.

Hmm. Jeg har nok bare forvekslet det med et andet hus tror jeg

Det er et dejligt hus, håber i får det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.