Amerikansk olie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Bb3031

Bryndis skriver:

Det her er også min 2. graviditet og jeg har meget tit plukveer og får også snydeveer rimelig tit. Har termin den 4. november men er plaget af så mange smerter så vil bare så gerne have ham ud.

Hvor meget skal man drikke? Og hvor kan man købe det? Hvis jeg skulle ændre mening med at prøve det

Amerikansk olie kan køres på apoteket. Det kommer i en lille flaske. Indholdet svare til hvad er kan være i et almindeligt størrelse glas. Jeg drak hele flasken  Jeg blandede det sammen med ufortyndet saft - så smager det bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Gyllibik

Low skriver:

Mod hård mave

Kan baby i maven kaldes hård mave ??

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Jeg prøvede det men det gjorde intet ved mig. Jeg fik dårlig mave 1 gang men jeg fødte først 16 dage over tid. Det eneste der hjalp var 3 dage igangsættelse . Jeg drak 10 spisesker af det.

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Gyllibik skriver:

Det ved  jeg nu ikke 

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Gyllibik skriver:

Det ved  jeg nu ikke 

Anmeld

26. oktober 2010

Bryndis

Peiner skriver:

Amerikansk olie kan køres på apoteket. Det kommer i en lille flaske. Indholdet svare til hvad er kan være i et almindeligt størrelse glas. Jeg drak hele flasken  Jeg blandede det sammen med ufortyndet saft - så smager det bedre 

Okey

Tak for informationerne

Anmeld

26. oktober 2010

Bb3031

Bryndis skriver:

Okey

Tak for informationerne

Det var skam så lidt. Du spørger bare, hvis du vil vide mere eller er kommet i tvivl om noget - hvis altså du ender med at prøve det 

Anmeld

26. oktober 2010

Bryndis

Peiner skriver:

Det var skam så lidt. Du spørger bare, hvis du vil vide mere eller er kommet i tvivl om noget - hvis altså du ender med at prøve det 

Vil nok gerne lige høre lidt om virkningen når det egentlig er noget til hård mave.

Og så om det er dyrt?

Anmeld

26. oktober 2010

Bb3031

Vil nok gerne lige høre lidt om virkningen når det egentlig er noget til hård mave.

Og så om det er dyrt?

Kan ikke huske prisen, men dyrt syntes jeg ikke det var. Det kostede i hvert fald under 100 kr.

Den afførende virkningen: Amerikansk olie virker meget afførende. Jeg drak som sagt olien kl. 00.30 og omkring kl. 05.00 indtraf den første virkning - jeg skulle på toilettet. I alt var jeg fra kl. 05.00 - 06.00 på toilettet 2 gange og så var jeg også helt tømt. Ca. kl. 06.00 gik vandet så. Resten af dagen havde jeg slet ingen afføring - så 2 gange på toilette og det var det den afførende virkning havde på mig. Et kæmpe + var, at jeg jo så var blevet helt tømt hjemme hos mig selv inden fødslen og derfor ikke skulle tømmes på fødestuen, mens veerne var kraftige og hyppige.

Virkningen som igangsætter hos gravide: Da amerikansk olie sætter gang i tarmfunktionen kan det, hvis fødslen er tæt på og kroppen er klar, lige være det der skal til for at sætte fødslen i gang. Netop fordi amerikansk olie sætter så meget gang i tarmfunktionen kan det påvirke livmoderen og sætte skub på plukveerne, så de rent faktisk bliver til veer. Men amerikansk olie virker KUN hvis kroppen er klar til fødsel og ikke før. Altså baby skal have sat sig fast i bækkenet og der skal være regelmæssige mange plukveer. To dage inden Alexanders fødsel, noterede jeg mine plukveer ned fra kl. ca. 18.00 - 24.00 - på de 6 timer havde jeg ca. mellem 20 - 30 plukveer. På de 6 timer var der også tidspunkter, hvor jeg ikke kunne tælle mine plukveer, fordi jeg var aktiv. De to dage havde jeg i hvert fald mange flere plukveer, end jeg tidligere havde haft.

Både i mit og min mors tilfælde startede fødslen ved at vandet gik. Virkningen hos mig kom allerede efter 5 1/2 time. Hos min mor gik der ca. 8 timer. 

Jeg kan i hvert fald ikke fortælle noget som helst dårligt omkring brugen af amerikansk olie. Jeg har udelukkende kun en rigtig positiv og god oplevelse at berette om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.