Amerikansk olie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.030 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Bryndis

Hvad er det? Og hvad gør det godt for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mira0911

Det giver dårlig mave... 

Mange siger at det er godt til at sætte fødslen igang... Jeg NÆGTER at tro på det... 

Fødslen går igang, når barnet er klar til at kigge ud til verden... 

Der findes ikke nogen tricks til at sætte fødslen igang... 

Fik selv at vide at jeg skulle tage Amerikansk Olie, og jeg gjordet heldigvis ikke... ventede tålmodigt på at Julie vil melde sin ankomst... :) 

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Her er en beskrivelse af hvad Amrikansk Olie er og hvad det bruges til... 

Amerikansk Olie

Anmeld

26. oktober 2010

Bryndis

MoarJ skriver:

Det giver dårlig mave... 

Mange siger at det er godt til at sætte fødslen igang... Jeg NÆGTER at tro på det... 

Fødslen går igang, når barnet er klar til at kigge ud til verden... 

Der findes ikke nogen tricks til at sætte fødslen igang... 

Fik selv at vide at jeg skulle tage Amerikansk Olie, og jeg gjordet heldigvis ikke... ventede tålmodigt på at Julie vil melde sin ankomst...  

Okey. Det var også bare noget jeg havde tænkt på om hvad det er.

Jeg venter meeeeget tålmodigt på at han vil ud af egen fri vilje.

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

min mor brugte det da hun ventede min søster, hun tog det tirsdag = dårlig mave og igen onsdag = veer.

Anmeld

26. oktober 2010

Bb3031

Bryndis skriver:

Okey hvor vildt

Jeg tør ikke rigtig og prøve det men det frister jo en lille smule hvis det kan give veer

Hvor langt var de henne da de drak det og hvor meget drak de af det?

Min mor drak lige så meget som jeg - jeg har fulgt hendes "brugsvejledning" . Jeg ved, at hun drak det 1 uge før termin, men da var det også hendes 2. graviditet. Dette har været min første graviditet og jeg drak det på min terminsdato, da jeg dagene inden havde mange nogenlunde regelmæssige plukveer. 

Anmeld

26. oktober 2010

Bryndis

Peiner skriver:

Min mor drak lige så meget som jeg - jeg har fulgt hendes "brugsvejledning" . Jeg ved, at hun drak det 1 uge før termin, men da var det også hendes 2. graviditet. Dette har været min første graviditet og jeg drak det på min terminsdato, da jeg dagene inden havde mange nogenlunde regelmæssige plukveer. 

Det her er også min 2. graviditet og jeg har meget tit plukveer og får også snydeveer rimelig tit. Har termin den 4. november men er plaget af så mange smerter så vil bare så gerne have ham ud.

Hvor meget skal man drikke? Og hvor kan man købe det? Hvis jeg skulle ændre mening med at prøve det

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Mod hård mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.