Hvor ville I helst bo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg syntes bedst om nr. 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

<3

Tja er til 1 men kun hvis man kan finde ud af at bo med skråvægge, nogen kan og andre kan ikke

Anmeld

26. oktober 2010

Kruse90

jeg har stemt bolig 2. Da jeg ser flere muligheder i det end det andet, og stuehuset er laaangt pænere udefra og ser ud til at være i bedre stand

Anmeld

26. oktober 2010

Meina

nr. 1, helt sikkert! Det er SÅ charmerende og hyggeligt! I love it

Anmeld

26. oktober 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

fårk mand, jeg har lige forelsket mig i bolig 1 det er lækkert, lyst og venligt og åbent og så kan jeg godt lide trædelen udefra, det ser helt vildt godt ud. må jeg flytte med, hvis I vælger den??

Du er meget velkommen på besøg alt det du vil, der er jo rent faktisk plads til to gæsteværelser. Jeg er også vildest med nr. 1, den ligger jo også lige ved skoven og der er en stor plantage 900 m derfra. Det bliver nok der vi skal bo, Per er bare lidt bekymret ved udhusene, men han kan jo lave alt Og der vil være fin plads til heste der engang, osv. I må komme på besøg, når en gang vi flytter dertil. I er jo vant til skoven, så det skræmmer jo nok ikke

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

helt sikkert bolig nummer 1.
Og det minder mere om jer og jeres eget hus. Så det ville jeg helt sikkert foretrække..

Anmeld

26. oktober 2010

Dictes mor

sarahb skriver:

helt sikkert bolig nummer 1.
Og det minder mere om jer og jeres eget hus. Så det ville jeg helt sikkert foretrække..

Det gør det nemlig. Jeg er også helt overbevist nu, og Per vil også helst den. Der er bare mange i vores omgangskreds, der synes det ligger for langt ude på landet og er bange for, at vi vil blive ensomme helt derude. Det tror jeg ikke, jeg glæder mig meget til at have gæste og folk på besøg derude. Det er lige mig. Der er skoven, hvor jeg kan samle bær og svampe, der er plads til en kæmpe køkkenhave og frugthave, som jeg altid har drømt om, og der er plads til heste. Det er jo lige det vil skal have.

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Jeg har stemt bolig 1

Anmeld

26. oktober 2010

sarahb

Dictes mor skriver:

Det gør det nemlig. Jeg er også helt overbevist nu, og Per vil også helst den. Der er bare mange i vores omgangskreds, der synes det ligger for langt ude på landet og er bange for, at vi vil blive ensomme helt derude. Det tror jeg ikke, jeg glæder mig meget til at have gæste og folk på besøg derude. Det er lige mig. Der er skoven, hvor jeg kan samle bær og svampe, der er plads til en kæmpe køkkenhave og frugthave, som jeg altid har drømt om, og der er plads til heste. Det er jo lige det vil skal have.

hvo lyder det bare idyllisk og dejligt.. Det er jo helt fantastisk..

Så er det jer man skal på weekend hos. hi hi..

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

I skal da vælge som i vil, og ik efter omgangskredsen. Så må de da bare besøge jer ude i idylen.

Jeg tror jeg holder på ejendom nr 1. Dels fordi den ligger som den gør - ikke ved en vej, og dels fordi jeg synes den har meget charme.

Den kræver måske lidt ekstra kærlighed, men hvis i er indstillet på at arbejde lidt, så er det jo fedt at sætte sit eget præg.

Ejendom nr 2 er også fed, men jeg kan ikke lide huse som ligger ved hovedveje.

Dog kan jeg godt lide Birgittelyst, der er så smukt. Og kan se det er tæt på der. Meen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.