Hvor ville I helst bo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ville I helst bo af de her to ejendomme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.662 visninger
42 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Dictes mor

Vi står for at skulle købe en af disse to ejendomme, og jeg er lidt i tvivl, men er gladest for bolig nr 1. Her er en lille beskrivelse af de to:

Bolig nr 1: http://www.cdboligjylland.dk/boligavisen.asp?http://cdbolig.husavisen.dk/boligemne.asp?side=boligemne2.htm&sag=3409-2010039&mgl=3409&visalleesoft=1

En lille gård, der ligger tæt på skov og rideskole (jeg rider). Den ligger 5 km fra en lille by med skole og div. institutioner. Den ligger meget fredeligt og idyllisk. Der er 15 min til Viborg og 10 til Silkeborg. Huset er sat tildels i stand, og udehusene er ikke så gode, de trænger til gennemgribende renovering.

Bolig nr. 2: http://www.landbogruppen.dk/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=56326&DID=140

En noget større gård. Har meget flot have og meget flotte og velholdte bygninger hele vejen rundt. Der er meget idyllisk. Det ligger 5 min fra Viborg. Huset er ikke sat i stand, men er i meget god stand. Der er sø til. Til gengæld ligger den meget tæt på en hovedvej, og der er en del trafik støj i dagtimerne.

Hvilken ville I vælge? Læg også mærke til priserne, bolig 1 og noget billigere end bolig 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu er jeg ikke så meget til nogen af dem... Men sku jeg vælge så ville jeg klart vælge nr 1! Det bliver ikke meget mere idylisk!.....

Vi står selv og er i gang med hus køb, så det er rigtig spændende....

Kram

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

Jeg vil vælge bolig 1 da jeg syntes den ser mere hyggelig ud

Anmeld

26. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg er heller ikke så meget til de her landsteder...

Men skulle jeg vælge ville jeg vælge nr. 1 da den har et værelse mere end nr. 2 (sådan læser jeg i hvert fald plantegningerne).

Anmeld

26. oktober 2010

rk_07

Helt klart bolig nr. 1... Der er bare noget varme og charme over det hus... og så er det rigtigt flot...

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

Ingen af dem er lige mig,-men hvis jeg skulle vælge ville jeg sige nr 1..Køkkenet og badet,samt rummene og alt hvad jeg ser-kan jeg bare ikke se en fremtid i-udover haven og en kæmpegæld :/

Anmeld

26. oktober 2010

FrkT

Helt klart bolig 1.....

Men vil dog sige at det kommer an på hvad I har tænkt jer, om I vil renovere huset eller ikke, for vil I det tror jeg også der er mange gode muligheder i bolig 2..... men som de er nu ville jeg klart vælge bolig 1, også mht. beliggenhed, og have og det synes jeg ser super hyggeligt ud.

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

bolig 1...

Mere lyst -indbydende - lækre gulve og højere til loftet end i bolig 2.

Anmeld

26. oktober 2010

ekzunz

Umiddelbart synes jeg at stuehuset på bolig 2 er meget flottere end på bolig 1 - men jeg har alligevel stemt bolig 1.

Selvfølgelig kan billederne snyde, men jeg synes det ser ud som om at der er lavt til loftet i bolig 2, og så er den jo også lidt mindre.

Bolig 1 kunne virkelig blive rigtig fin med en god omgang maling udendørs.

Anmeld

26. oktober 2010

Sunflower

Jeg her stemt nr. 1. Primært grundet afstand til vejen Jeg ville ikke købe et landsted hvor man kan høre en hovedevej når man sidder i sin gårdhave - but thats just me Men jeg kan da se muligheder i begge boliger.

Ja køkken og bad ser nyest ud i bolig 1, men for mig er det ligegyldigt om det er nyt. Jeg vil hellere købe et hus med et gammel køkken hvor det er "ok" at lave nyt. End at købe et hus med et nyere køkken der ikke fejler andet end at smag og behag er forskellig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.