Lulle25 skriver:
Hej lyder til at være en svigermor mange af os havde været foruden. Måske du skulle prøve og sætte hende ind i hvad i gennemgår med F (hvis i ikke har frsøgt det) Synes dog det må være rart at hun gerne vil passe ham, for her står hverken mine forældre eller svigerforældre i kø, så det ville jeg da tage som en håndsrækning at hun gerne vil det. For vores pige på 3 og dreng på1½år har ikke sovet ude endnu.
Noget andet er (vil lige sige jeg ikke ved om F fejler noget) siden han skal have så meget søvn, men forstår ikke at I giver ham sele på for han kommer da godt nok tidligt i seng, hvorfor trækker i den ikke bare ½ time og ser om han nemmere kan falde i søvn, i stedet for at spænde ham fast? Det ville jeg gribe anderledes an. Især hvis han kan sove til kl 8.
Kærligst Louise
Man skal jo passe på hvad man siger til hende, for hun drejer det og digter mere til.
Så hun har sparsomme oplysninger, ting som vi ved hun ikke sådan lige kan dreje ang freder.
Han skal ikke ud til dem. Hun er så svært overvægtig at manden må give hende strømper på mm. Hun ville ikke kunne fange freder hvis han løb evt ud på vejen. De 3 andre børnebørn er alt spisende og kan derfor bestikkes med slik osv. Svigerfar er helt døv på det ene øre og har kun 80% tilbage på andet, selv med høreapperat.
Det er ikke noget han skal, altså sove så meget. Ikke noget vi tvinger ham til. Han har aldrig brokket sig over selen og de gange vi putter ham uden, kommer han selv ud med sut og nusseklud og siger; sele på.
Nogle dage beder han om at komme i seng allerede kl 16, hvor vi så trækker den. Andre gange kan han under aftensmad sige; tak for mad, gerne i seng nu - smule træt.
Anmeld