Arg altså. Dette bliver nok lidt laangt.
Aner ikke engang hvor jeg skal starte. Er ellers meget tålmodig og en stor evne til at lukke ørerne når hun lukker lort ud, men nu blev det for meget.
Hun er mor til 3 voksne børn, der alle er gift. En på 31 - 29 og 27 år. Jeg er gift med den midterste. Hun er nogle og 50 og manden 79, de har en pige i pleje de slet ikke selv kan styre og hvordan de overhovedet kan blive godkendt som plejeforældre aner ingen af os. Hun har lemlestet en del kaniner - katte - hamster mm. da hun ikke er helt normal og er til tider som en 3 årig. De sætter ingen grænser for hende osv.
Når vi er sammen med sivgermor hænger hun de 2 andre par + deres børn ud og når vi ikke er der - er det os der for tur.
Kunne nævne så mange ting hun har gjort og gør, ingen positive.
Jer der har fulgt/ følger os ang Frederic - ved hvad vi kæmper med hver evige dag. Vores renderi til børne amb. hver 2 mdr til kontrol - tests og prøver. Og de sidste par uger har været slemme. Han sover fra 18.30 og vækker ham kl 8 igen. Han har svært ved at følge med i dp, når de går ture og han bliver hurtig træt og må op og side i hendes klapvogn. Sover næsten 3 timer til middag og tager sig en morfar om eftermiddagen på farmands mave. Han er altså 25 mdr.
Men her kommer nogle af de ting hun lægger ud på fb...
------------------------------------------------------------------------------------
- 'det er kedeligt at have 1 barnebarn man ikke må passe, når de 3 andre nyder at komme her'
Svigermors kommentar til svigerinde ang deres dreng hopped ud af seng og tegned på væg i aftes; 'Godt gået J. Nu begynder I vel ikke også at binde ham til sengen.' (dette skrev hun igår)
Mit svar; E, E, E... Nu kan jeg ikke holde min mund mere. Din evne til at hænge os ud her på fb og andre steder, er bare for meget. Og du kan ikke forstå du ikke må passe Frederic? Vi gør intet uden vi enten har sp eller børnelægen med i det. Du aner ikke en dadel om hvad vi kæmper med herhjemme. Så luk lige spalten og hold dig til fakta, istedet for bare at spytte lort ud.
Og laved et væg opslag: E, vil blot sige; tænk dig om før du kaster med sten. Du får kun det ud af det, at folk skubber dig væk.
------------------------------------------------------------------------------------
Hun er bare for meget, eller er det bare mig?
Men ja, vi har en speciel sengesele til Frederic. Som gør at den giver tryghed og han kan både sove på begge sider - maven og ryg. Vi forældre kan sagtens tage 2 timer's kamp hver aften, med han skal blive i sin seng. Men hvor skal Frederic hente de 2 timer henne? Og hvordan ville det ikke påvirke hans hverdag endnu mere, når han allerede hænger med røven i vandskorpen og har svært ved at følge med...
Når vi prøver at putte ham uden sele, kommer han ud efter 10 min og siger; Freder sele på, gerne sove - en smule træt.