Festtøj, what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Maja88

Anonym skriver:

Ok, tror det bliver strømpebukser i kraftig kvali...havde jeg nemlig selv tænkt på... men så bringer det et nyt spørgsmål frem.

Kan jeg bruge farvede strømpebukser til den sorte kjole/bluse, så det hele ikke bliver sort? og så en kraftig kæde til?

jeg er selv tyk og går gerne med leggins eller kraftige strømpebukser så det vil jeg sige du godt kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Meliora

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg skal til fest på lørdag, og har i den forbindelse købt sådan en kjole/bluse ting, som går ind under ballerne... (håber i ved hvad jeg mener).

problemet er at jeg er temmelig tyk, bmi 31, så jeg ved ikke hvad jeg kan tage på til. SKAL det være strømpebukser/leggins eller kan man bruge andet...

Tænker at mine knæ, vil se dumme ud i leggins/strømpebukser... eller synes i godt at en fed med masser af fedt på knæene ( Haha, det lyder simpelthen hæsligt) godt kan bruge noget så tætsiddende som det????

bomuldsleggings synes jeg er pænest, hvis man ikke har helt tynde ben, for de er ikke ligeså afslørende som nylon leggings. Og ellers så på med tuck-in strømpebukserne:-) Spanx er GENIALT til tætsiddende kjoler:-)

Anmeld

28. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for svarene allesammen.

Nogen der ved, hvor jeg køber sådan nogle bomuldsleggins eller kraftige strømpebukser i str... 46-48?? omk. Holstebro...gerne ikke for dyrt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.