Festtøj, what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Jeg skal til fest på lørdag, og har i den forbindelse købt sådan en kjole/bluse ting, som går ind under ballerne... (håber i ved hvad jeg mener).

problemet er at jeg er temmelig tyk, bmi 31, så jeg ved ikke hvad jeg kan tage på til. SKAL det være strømpebukser/leggins eller kan man bruge andet...

Tænker at mine knæ, vil se dumme ud i leggins/strømpebukser... eller synes i godt at en fed med masser af fedt på knæene ( Haha, det lyder simpelthen hæsligt) godt kan bruge noget så tætsiddende som det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har du ik et billede af kjolen, for kan ik lige forestille mig hvordan den ser ud...

Anmeld

26. oktober 2010

Susanne79

Jeg synes at leggins og evt lange støvler kan være super flot, også til store piger. 

Anmeld

26. oktober 2010

SøsL

Hej,

Jeg ved godt hvad du mener - er selv stor pige med BMI på 41.

Kjole/Bluse og leggins samt nogle sko gerne med hæl der får en til at se lidt højere ud kan være en fordel ofte når man skal i byen. Det får tit andre til at se anderledes på en når man klær sig pænt.

Har selv samme problem med knæene som dig.

Pøj pøj med festen på lørdag - er sikker på at du kommer til at se godt ud

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har du ik et billede af kjolen, for kan ik lige forestille mig hvordan den ser ud...

Den er ikke magen til denne, men minder om...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for svarene indtil videre...

Venter spændt på flere svar.

Anmeld

26. oktober 2010

A.

fint kjole og ja leggins vil ser fint ud medmindre har du sådan elefant ben nu er jeg selv tyk og kun ikke drømme om at ta leggins på med mine tykke ben

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Den er ikke magen til denne, men minder om...

Den er fin. Synes altså sagtens du kan have leggins på. Måske kan du vælge nogen i noget lidt kraftigt materiale så de ikke er så gemache agtige? Men synes sagtens store piger kan se skønne ud i helt alm leggins.

En lille hæl og evt en lang halskæde eller langt tørklæde som forlænger din krop visuelt, og så er du da bare klar til fest.

Anmeld

26. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg skal til fest på lørdag, og har i den forbindelse købt sådan en kjole/bluse ting, som går ind under ballerne... (håber i ved hvad jeg mener).

problemet er at jeg er temmelig tyk, bmi 31, så jeg ved ikke hvad jeg kan tage på til. SKAL det være strømpebukser/leggins eller kan man bruge andet...

Tænker at mine knæ, vil se dumme ud i leggins/strømpebukser... eller synes i godt at en fed med masser af fedt på knæene ( Haha, det lyder simpelthen hæsligt) godt kan bruge noget så tætsiddende som det????

Halløj

Er sikker på, du nok skal blive rigtig smuk til festen. Og jeg tænker, at leggins eller kraftige strømpebukser vil være flot. I min erfaring er der stor forskel på leggins/strømpebukser, og jeg tror, det er alfa omega, at du bruger nogen i lækker kvalitet. Så ser det bare bedre ud.

Hvad med at investere i nogle virkeligt lækre nogen fra Wolford eller lignende? Det kommer jo til at "gå ud over" den stakkels, smukke kjole, hvis resten af påklædningen ikk vil være med til at se lækker ud .

Kh.

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ok, tror det bliver strømpebukser i kraftig kvali...havde jeg nemlig selv tænkt på... men så bringer det et nyt spørgsmål frem.

Kan jeg bruge farvede strømpebukser til den sorte kjole/bluse, så det hele ikke bliver sort? og så en kraftig kæde til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.