spiser I vitaminer - ikke til gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Lady Marion <3

Jep !!!  Multivitamin , b-vit og kalk  dagligt  ,, Det er ikke for at erstatte sund kost for det får jeg hver dag

Tro rykker bjerge   tror ikke allerede nu du kan mærke øget overskud hvis du tog første vitamin pille i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Becks

Maise skriver:

der er rigeligt kalkmængde i det vand du drikekr. kalktbl er til ældre, samt folk der heller ikke spiser ost, yougurt og den dur.

Super - Good 2 no :-)

Anmeld

26. oktober 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

hejsa derude

Jeg købte igår LongoVital med ekstra antioxidanter, b-vitamin og fiskeolie. har været god til at tage mange vitaminer førhen, men efter jeg er blevet mor, har jeg ikke fået det gjort, en så igår, startede jeg igen. Kan godt være det er indbildning, men jeg er sikker på jeg har mere energi i dag, en djeg havde igår

tager I vitaminer?? hvis ja, hvilke?

Knus, og god dag

Før og under graviditeten spiste jeg både vitaminpiller og fiskeolie, men efter jeg er blevet mor, er jeg ligesom dig blevet vildt dårlig til det... Hvorfor ved jeg egentlig ikke, jeg plejer at spise dem om morgenen og de står samme sted som de plejer - lige foran mig på bordet. Hmmm.... Måske er det ammehjernen?:-)

Knus Tulle

Anmeld

26. oktober 2010

Kruse90

jeg spiser også vitaminer
Jeg spiser gravitamin Der er jo alt i
Og så bliver man klar til bebss

Kraam

Anmeld

26. oktober 2010

NoName

Tulle28 skriver:

Før og under graviditeten spiste jeg både vitaminpiller og fiskeolie, men efter jeg er blevet mor, er jeg ligesom dig blevet vildt dårlig til det... Hvorfor ved jeg egentlig ikke, jeg plejer at spise dem om morgenen og de står samme sted som de plejer - lige foran mig på bordet. Hmmm.... Måske er det ammehjernen?:-)

Knus Tulle

he he det er samme historie her...

Anmeld

26. oktober 2010

MariaJ

Jeg spiser fiskeolie tilsat kalcium, D- og E vitamin.

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Maise skriver:

der er rigeligt kalkmængde i det vand du drikekr. kalktbl er til ældre, samt folk der heller ikke spiser ost, yougurt og den dur.

ja og der er ikke ret meget kalk i mælk, som man lige går og tror. jeg drikker heller ikke mælk, tror ikke kroppen har godt af det

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

Muffi . skriver:

Jep !!!  Multivitamin , b-vit og kalk  dagligt  ,, Det er ikke for at erstatte sund kost for det får jeg hver dag

Tro rykker bjerge   tror ikke allerede nu du kan mærke øget overskud hvis du tog første vitamin pille i går

nej det ved jeg godt men følte mig silpelthen så kerne sund, da jeg lige havde taget de piller der, for første gang i 5 mdr og så step og styrketræning bagefter !!

Anmeld

26. oktober 2010

Vidunderligeunger

tak for jeres svar.

Jeg tror heller ikke vitaminer kan erstatte god, sund og nærende kost, men jeg føler mig bare tappet for energi her i efteråret/vinteren og det plejer at hjælpe lidt på det, med nogle vitaminer og noget motion  

Anmeld

26. oktober 2010

Lady Marion <3

BlyViol skriver:

nej det ved jeg godt men følte mig silpelthen så kerne sund, da jeg lige havde taget de piller der, for første gang i 5 mdr og så step og styrketræning bagefter !!

Hi hi jeg kender det faktisk godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.