spiser I vitaminer - ikke til gravide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Vidunderligeunger

hejsa derude

Jeg købte igår LongoVital med ekstra antioxidanter, b-vitamin og fiskeolie. har været god til at tage mange vitaminer førhen, men efter jeg er blevet mor, har jeg ikke fået det gjort, en så igår, startede jeg igen. Kan godt være det er indbildning, men jeg er sikker på jeg har mere energi i dag, en djeg havde igår

tager I vitaminer?? hvis ja, hvilke?

Knus, og god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Svei

Nej...spiser bare sundt...

Anmeld

26. oktober 2010

Valle81

BlyViol skriver:

hejsa derude

Jeg købte igår LongoVital med ekstra antioxidanter, b-vitamin og fiskeolie. har været god til at tage mange vitaminer førhen, men efter jeg er blevet mor, har jeg ikke fået det gjort, en så igår, startede jeg igen. Kan godt være det er indbildning, men jeg er sikker på jeg har mere energi i dag, en djeg havde igår

Knus, og god dag

Nope:0)

Anmeld

26. oktober 2010

L.J.L

Ja jeg spiser vitaminer;

Jerntabletter, multivitamin og fiskeolie

-Og jeg husker dem hver dag

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja jeg spiser vitaminer.

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

før jeg var gravid tog jeg de billige.... under graviditeten har jeg købt gravitamin, men min jordmor har sagt i slutningen af graviditeten kan jeg bare tage de billige igen(fordi jeg mangler ca 1 mdr før jeg har født) også tager jeg gravi´jenr, men får alt for meget jern så har skiftet til matas jernpiller fra i dag :-)
Efter graviditeten vil jeg som tidligere tage en vitaminpille... dem som nu lige er på tilbud :-)

Anmeld

26. oktober 2010

K&S

Jeps, jeg spiser multivitamin og kalktabletter (jeg drikker ikke mælk)

Jeg har måtte købe sådan en pilleæske med 7 rum (en til hver ugedag) - for jeg kan nemlig heller ikke huske, om jeg nu også HAR taget pillerne

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Jep :-)

Jeg tager en multivitamin med vitamin a,b,c,d og e

Jeg burde tage en kalktablet også, fordi jeg ikke drikker mælk..

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

BlyViol skriver:

hejsa derude

Knus, og god dag

nej, jeg foretrækker at få det ernæringsrigtigt igennem kosten og tænker derfor over hvad jeg spiser i forhold til at opnå dette

Anmeld

26. oktober 2010

Maise

Tutter skriver:

Jep :-)

Jeg tager en multivitamin med vitamin a,b,c,d og e

Jeg burde tage en kalktablet også, fordi jeg ikke drikker mælk..

der er rigeligt kalkmængde i det vand du drikekr. kalktbl er til ældre, samt folk der heller ikke spiser ost, yougurt og den dur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.